Njega (prirodnih) noktiju + rješenje u slučaju puknutog nokta

U ovome članku ću predstaviti sve što smatram da je bitno za duge i zdrave nokte: od ishrane do kozmetike, pa čak i rješenja šta kada vam nokat pukne. Naravno, uzmite u obzir da svakome drugačije stvari odgovaraju, tako da je najbolja metoda: isprobati dosta proizvoda i koristiti samo one koji vama odgovaraju i čine dobro. Ja sam godinama stekla svoju rutinu, jer su mi PRIRODNI nokti “must have” (otkrit ću vam i zašto ;)), pa krenimo! 🙂

HPIM5563

Iako su vam fraze o zdravoj ishrani sigurno dosadile, reći ću jasno da je ovo najbitnije. Vjerovali ili ne, i sama sam primjetila loše posljedice ukoliko se u jednom periodu ne opskrbljujem sa dovoljno zdravih namirnica. Ja, osobno, dan ne mogu zamisliti bez čaše mlijeka, a znamo da se u njemu nalaze gotovo svi potrebni vitamini, posebno kalcij (sigurno ste slušali ili gledali reklame SZO o značaju mlijeka sa poznatim ličnostima, poput Salme Hayek). Nedostatak vitamnina može uzrokovati anemiju, a ona, između ostaloga, i lošu kvalitetu noktiju. Zato ja svako jutro pijem čašu tople vode i limuna, i obavezno voće. Pri odabiru namirnica, uvijek imajte na umu da je većina njih prerađena, te ne sadrže zdravih tvari koliko bi trebalo. Znači, što prirodnije, to zdravije! 😉

HPIM8875

Sada ću preći na svoju rutinu kod održavanja noktiju. Jednom sedmično, obično nedjeljom, skinem lak sa notiju, te namažem maslinovim uljem i ruke i nokte i držim tako barem 10 minuta. Ovo će učiniti dobro i vašim noktima i rukama. Naime, rukama daju dovoljno hidratacije, a nokte štite od negativnih hemikalija lakova. Provjereno djeluje! 😉

DSC07156 DSC07158

Kada to isperem, nanosim kremu za ruke. Moram priznati da sam koristila jakooo veliki broj ovakvih krema, od najskupljih do onih najjeftinijih. Zato je sada moja idealna krema- Lucille, koju kupujem u običnom supermarketu. Sadrži GLICERIN (dobro zapamtite ovaj sastojak), te različite ekstrakte, a na koži ostavlja nevjerovatan svilenkasti trag. Nekima je možda čudno koristiti istu kremu za ruke i nokte, ali, ne samo da je dokazano da jednako djeluje, već to i sama mogu potvrditi. U posljednje vrijeme koristim i Dove kremu, koja je jako masna, pa dodatno hidratizuje ruke.

DSC07294 DSC07297

Sljedeća radnja je turpijanje, na koje obraćam najmanje pažnje, priznajem. Trudit ću se da to popravim. 🙂 Metalne su bolje, no, ja koristim običnu, nekako mi je svejedno jer sam lijena za duže turpijanje. Ono u čemu vam turpijanje može posebno koristiti jeste tek napukao nokat. Zatim na red dolazi lak: Eveline 8 in 1, koji je toliko popularan da neću dužiti ništa o njemu. Primjetila sam pozitivne promjene od kada ga nanosim, nokti su mi čvršći, jedino mi miris smeta. :/ Jako brzo se suši (još jedna vrlina), te već nakon nekoliko minuta možete nanjeti lak za nokte.

tujtg DSC07139

Za kraj, ostavljam i najslađe, odnosno, najkorisnije. 😉 Kada imate svoje nokte, desit će vam se da ih zakačite ili se, jednostavno slome na nezgodnom mjestu. To se i meni desilo: oba slučaja na jednom noktu. :/ Kako nisam mogla odsjeći ga (pogledajte samo gdje se prelomio, ispod nokta, gdje je samo meso), odlučila sam se poslužiti metodom koju često viđam kod blogerica. Prvo sam isturpijala nokat (ni to nije pomoglo), zatim sam uzela vrećicu čaja i isjekla skroz mali dio, toliko mali samo da prekrije pukotinu.

frzhu

Zatim sam to “zaljepila”, ali pomoću Eveline laka i sa njim sam prelakirala i cijeli nokat. Nakon što se i on osuši, nanesite svoj lak i stvar je gotova! 🙂 Meni ovakvo nešto zna trajati i do sedam, osam dana, a dobra stvar jer možete ponavljati sve dok vam nokat ne izraste. 🙂

HPIM8876

Na kraju, imam potrebu da kažem da cijenim rirodne nokte jer sam uvidjela koliko gel na njima može da ih uništi. Godinama sam radila gel na svoje nokte, sve je izgledalo divno, dugo je trajalo, ali, kada mi je taj hobi dosadio, nastao je pravi problem: moji nokti su postali lomljivi, krhki, tanki i nisu nikako mogli izrasti. Trebala mi je čitava godina dana da ih dovedem u red. Naravno, nemam ništa protiv vještačkih noktiju, gelova itd, no, nekakako, najviše volim svoje. 😉 Nadam se da sam vam barem malo pomogla sa savjetima, ili barem dala inspiraciju, a ako imate i svi svoja iskustva ili savjete ili trikove- voljela bih da ih podijelite sa mnom! 🙂

HPIM8692

