Avon Hidrokolor Indulgence, recenzija

Čini mi se da su beauty blogovi preplavljeni Avonovim ruževima, ovih dana, a ni ja nisam izuzetak. Donosim vam recenziju jedne od 20 ponuđenih nijansi, a moje dojmove, poređenja i swatchove, čitajte i pogledajte u nastavku. 🙂

DSC07267

Moram priznati da, što se tiče Avon kometike, najviše volim njihove ruževe, posebno iz Color trend kolekcije. Nijansa koja mi je poslana je pod nazivom Daffodil Petal, a ako me dobro služi engleski jezik, u prevodu bi značilo “latica žutog tulipana”. Domišljato, zar ne? 🙂 Za ovu kolekciji, Avon kaže:

“Ruš savršene hidratacije o kojoj ćete postati ovisni daje nevjerojatno gladak baršunasti osjećaj na usnama. Ovaj bogati, kremasti, sočni ruž pruža nezaboravno raskošan osjećaj svježine i sjaja, u 20 predivnih nijansi. Hidrokolor Indulgence ruž za usne kreiran je s Avonovom inovativnom formulom: s hidratantnim gelom lagane teksture potpuno bez teških dodataka poput voska. Trenutno podiže nivo hidratacije usana za 4 puta. Pruža savršenu hidrataciju i glatkoću. Jedinstvena hidratantna gel formula.”

Pitate se, da li je obećanje ispunjeno? 🙂

DSC07272 DSC07258

Samo pakovanje je nekako klasično, napravljeno od plastike, sa kombinacijom crne i srebrne boje. Kao što rekoh, čista klasika. 🙂 Ista stvar je sa otvaranjem, kao i korištenjem i tu nema nekih novosti u ovoj kolekciji.
Spomenula sam da se radi o nijansi Daffodil Petal, koja jako podsjeća na proljeće i ljeto. Spada u koraljne nijanse i malo vuče na rozu nijansu. Primjetit ćete i sami, na nekim slikama izgleda kao koraljno narandžasta, a na nekima kao lagana roza nijansa. Mislim da će jako lijepo pristajati djevojkama sa svijetlim tenom, jer fino osvježi lice i podari mu tu lijepu notu, posebno ujutru, uz malo šminke. Ima laganu pigmentaciju, pa podsjeća jako na balzam. Balzam sa laganom bojom, tako bih najbolje opisala ovu formulu. 🙂

DSC07291

Miris je jako neobičan i ne mogu reći tačno na šta me podsjeća, ali je jako fino. 🙂 Možda će zvučati čudno, ali možda na neku kombinaciju onih sjajeva sa chilli efektom na usnama i voća. Uglavnom, meni se jako dopada, a toliko je “njamiiI” da i ljudi oko mene osjete taj fini miris kada nanosim ruž na usne. Naravno, on neće trajati satima, ali dovoljno da vam popravi dan, poput omiljenog parfema. Slična stvar je i sa postojanošću ruža: trajat će vam 2 do 3 sata, duže ne. Sasvim dovoljno za ovakve vrste ruževa. Kao što Avon i navodi, dio ruža je hidratantni gel koji obećava hidratantne usne. Da, on se osjeti i pored ovoga ruža, vjerujte, neće vam trebati labelo! I to vam kaže osoba koja je sklona isušenim i ispucalim usnama, u ovo doba godine. 😉

DSC07278

A sada idemo na jednu manu ovoga proizvoda: nakupljanje na usnicama. Ne znam da li je problem u mojim isušenim pomalo usnama ili je jednostavno ovo takva nijansa, no, meni se svaki put pomalo nakupi na usnama, a sam dokaz ćete vidjeti na slikama. Brzo se riješi problem: ja kistićem za usne malo razmažem ruž i to je to. Možda će vam i pri prvom nanošenju malo prelaziti preko usana, barem se meni to desilo, no, to je mali problem i brzo riješen.

DSC07313

Na fotografijama možete vidjeti kako izgleda na mojim usnama ovaj ruž, a uzmite u obzir da ja imam prirodnu rozu boju usana, što znači da na svakim usnama neće jednako izgledati. 😉 Mogli ste primjetiti da mi se skoro sve kod ovoga ruža dopalo: od domišljatog naziva, prekrasnog, meni još nedefinisanog mirisa, kao i same nijanse, koja dolazi u obzir u apsulutno svim prilikama: od dnevnih do večernjih. Divna, balzamasta struktura, ugodna na usnama, hidratuzuje ih, te prekrasno izgleda na usnama! ❤ Ispod vidite swatch, kao i poređenje sa dvije slične nijanse koje posjedujem.

DSC07277

3 grama ovoga proizvoda platit ćete 5, 90 KM, prema akcijskoj cijeni.

DSC07312 DSC07334 DSC07343 DSC07347