Flormar, Pretty compact, recenzija

Ovoga puta donosim recenziju jednog od svojih omiljenih proizvoda, kojem se godinama vraćam. Radi se u 2 u 1 proizvodu: bronzeru i rumenilu, pod nazivom Pretty compact, a ukoliko vas zanima zašto mi je tako drag, nastavite čitati. 🙂

DSC07246

Prvo ću reci da rumenila i bronzeri nisu moj fah, takoreći, prije svega jer dio gdje se oni nanose su moji problematični dijelovi lica, te nikada nisam zadovoljna kako to izgleda na meni. Vjerujem da dosta djevojaka ima sličan problem. 😉 Često čitam recenzije blogerica zaluđenih rumenilima i bronzerima, no, iz navedenih razloga, nisam jedna od njih. Sa druge strane, svoj make up ne mogu zamisliti bez rumenila, makar imala samo malo korektora, jer sam jako blijeda. 😀 Flormar kao brend u našoj zemlji mislim da polako dobiva pažnju koju je zaista zaslužio, mada ja već godinama koristim njihove proizvode. Ovdje se radi o dva proizvoda u jednom: bronzeru i rimenulu, za koje će vam trebati zaista mjeseci  da ih potrošite jer sadrži 14 grama, a košta samo 5 KM!

DSC07247

Ako krenemo od pakovanja, ono je od same plastike, kao i većina njihovih proizvoda. No, više volim da štede na ambalaži, nego na kvaliteti, a ovdje je takav slučaj. 🙂 Radi se o nijansi 116: Pink&Bronze. Bronzer je potpuno mat, dok je rumenilo sa sitnim shimmerom, ali jedva primjetnim i mislim da obje nijanse više pristaju osobama sa svijetlijim do srednje tamnim tenom. Ovakvi proizvodi rijetko imaju testere, ali ono što mi je zaista, zaista pohvalno jeste jer sve bronzere i rumenila možete probati, izloženi su testeri veličine i gramaže kao pravi proizvodi. Bravo za Flormar! 🙂

DSC07248

Što se tiče pigmentiranosti, rumenilo je srednje , a bronzer jako pigmentiran, no, kako ja imam svijetao ten, meni je potrebno jako malo oba proizvoda nanjeti i izblendati, a i blendanje ide lako. U mome slučaju, nanesem prvo bronzer, malu količinu na obraze, izblendam i zatim rumenilo, na dio koji se ističe kada se nasmijem. Nisam sigurna može li potrajati baš cijeli dan, barem ne može na mojoj mješovitoj koži i ne bez pudera u prahu/ kamenu, no i to se da riješiti vrlo lako. 😉

 DSC07242

Swatchevi su urađeni na prirodnom svijetlu, kao i onaj na mome licu. Nije sunce, ali budite zadovoljni i sa tim, s obzirom na vrijeme. 🙂 Ovdje su neki “obični” lookovi, a uskoro planiram i post o tome kako upotrijebiti jedan proizvod na više načina, tipa “all mat”, gdje bih upotrijebila ovaj proizvod, samo da me vrijeme posluži.

DSC07370

DSC07343

Dakle, kao što ste i mogli zaključiti iz moje recenzije, radi se o jako kvalitetnom proizvodu, te, prije svega, praktičnom, te cjenovno itekako prihvatljivom. Mislim da se njemu vraćam zadnje 3, 4 godine i to dovoljno govori o mojoj ljubavi prema njemu. ❤

