3 in 1: Iskoristite jedan proizvod na tri načina + LOTD: All about mat!

Da, kako i sam naslov kaže, danas vam predstavljam dva članka u jednom: predstavit ću vam kako iskoristiti jedan proizvod na tri načina: na očima, obrazima i usnama (u ovom slučaju, to će biti Flormar, mat bronzer, koji sam vam ovdje recenzirala), te u skopu ovoga predstaviti i Look of the dayAll about mat. Ukoliko vas zanima, nastavite čitati! 🙂

DSC07513

Mislim da je u današnje vrijeme jako bitno imati umijeće da budete praktični i ekonomični, barem na kraju mjeseca. 🙂 Isto tako, ako godinama koristite šminku i ona je za vas hobi, igra bojama, nešto što nije navika, već vaša želja, nešto što vas opušta, onda sigurno i znate male trikove, poput onih kako jedan proizvod upotrijebiti na više načina. U današnjem članku, ja ću upotrijebiti mat bronzer na tri načina, što može biti jako praktično, uštedjet ćete i novac i vrijeme, te i naučiti nešto više, a pored toga, možda dobijete i inpiraciju za vaš današnji look. 🙂 Čini se da sam danas i ja praktična. 🙂

DSC07503 DSC07504

Na očima imam jednu tipičnu kombinaciju za mene, jednostavnu i gotovu za pet minuta, samo ako se izvježbate. Prvo nanosim mat bronzer na pregib oka i blendam. Tu možete stati jer vam je on dovoljan da osvježi i diskretno naglasi oči, no, ja sam dodala i malo sive mat sjene (NYX, recenzirala sam paletu Love in Paris ovdje i iskreno ću reći da je koristim svaki dan!). Vidjet ćete razliku u bronzeru i sjenama i na slikama, samo se zagledajte malo. 😉 Nakon toga, ide linija Essence tušem (recenzijaovdje) i maskara i gotovi ste sa očima. Pošto sam već prethodno nanjela puder na lice, nanosim i bronzer na obraze, ali diskretno, ne želimo pretjerati, iako mi se i to desi nekada. 🙂

cedtg

I sada prelazimo na usne. Znam, reći ćete da je mnogo lakše nanjeti olovku za usne i dobit taj mat efekat, no, sa razlogom nanosim prvo ruž. Naime, ovaj Avon (recenzija ovdje) – divni, hidratantni ruž, će moje usne njegovati, osvježiti lice, a ja ću preko njega nanjeti malo bronzera, pomoću kista, što će ga učiniti mat i malčice potamniti. Ruž je dosta kremast, pa će i mojim usnama, pored mat efekta, dati i kremasti izgled. Znači, na usnama imamo njegu, mat i prirodan izgled, ne može bolje, zar ne? 🙂 Što je najbolje od svega, ovo možete uraditi sa svakim karminom, samo pazite da imate čist kist i da nanesete malu količinu bronzera.

hkhk

DSC07507

DSC07512

DSC07514 DSC07520

I tu je sva moja filozofija. Ovaj look znam često ujutru koristiti, kada mi treba malo svježeg izgleda, ili u dane kada nisam raspoložena za jarke boje ili, jednostavno, nemam vremena. Uz malo vježbe, moguće je ovako diskretan, a opet uočljiv look, postići za 10ak minuta. Nadam se da vam se look dopada i… čitamo se. 🙂

