LOTD: Hello, SPRING! <3

Proljeće je stiglo. Žalim sve one kojima to ništa ne znači. 🙂 Da, nije me bilo dugo (tehnologija je kriva za to, nije mojom voljom :), ali sa toplim zrakama sunca, vratila sam se i to, više ni manje, nego sa LOTD-om. Prava proljetna kombinacija, bijela i boja crvene ciklame, slučajno su se našle na meni, kao i pored ovog divnog behara i nastale su tako svježe, prirodne, nasmijane slike da nije bilo potrebe ni da ih prerađujem, sjeckam, nisam stavila čak ni potpis bloga. 🙂 Nadam se da ćete uživati dovoljno u fotografijama, koliko i ja u snimanju istih! 🙂

DSC07886

Ovoga puta, zaista necu dužiti, dovoljno je da vidite prirodu u divnoj Parkuši i poželite izaći van, sjesti i uživati u divnoj prirodi, pravoj proljetnoj. 🙂 Na meni je (mamina) bluza, ali, kako je meni prilično široka, u struku sam je stegnula širokim, bijelim kaišom. Mama uvijek ima najbolje stvari i, barem ja, dobijam za njene bluze i džempere, same komplimente. Tu su i bijele traperice, štikle koje se i ne vide jer se same traprerice šire prema dolje, te tašna, roze, nježne boje.

DSC07882 DSC07880

Na usnama je jednostavna linija tušem i ombre usne: roza i ciklama boja na rubovima, vrlo jednostavno i efektno. 😉

DSC07736 DSC07815

Jedina je razlika u mojoj kosi, koja je sada uz pomoć pramenova, dosta svijetlija, posebno prema vrhovima. Zaista nemam više šta dodati, uživajte u divnim fotografijama, još divnije sarajevske Parkuše, a za fotografije je zaslužna takoder, moja divna prijateljica M. 🙂 ❤

DSC07885 DSC07888 DSC07892

DSC07884

