Recenzija, Golden Rose + Gabrini

Volim prirodne nokte i to u svim mogućim nijansama, a moja slabost su šljokice u raznim varijantama. Sa druge strane, nemam dovoljno nude nijansi, tako da vam danas predstavljam dva prekrasna laka za nokte: Golden Rose, nijansu 208 i Gabrini, iz kolekcije Confetti, nijansu 113, i naravno, kombinaciju ova dva laka, koja je i mene iznenadila svojim izgledom! 🙂

DSC07643

Nude boja koju vidite je Golden Rose i uvijek me lijepo oduševe njihovi lakovi. Nadam se da ne zamjerite jer koristim izraz “nude”, jer mi je malo smiješno pisati svaki put, izraze poput: boja kože i sl. 😀 Ova kolekcija ima  debeljuškastu bočicu (morala sam je tako nazvati :)), te tanki kistić. Pigmentiranost je srednja, trebat će vam dva sloja da dobijete pravu boju. A ako govorimo o nijansi, morate priznati da je zaista lijepa, prava nude, boja kože koja svima pristaje. Na noktima će vam trajati nekoliko dana, bez baznog laka ili nadlaka, ali dovoljno da se divite svojim noktima svaki put kada ih pogledate. 🙂 No, sa druge strane, ukoliko nemate savršeno sređene nokte, ovakva nijansa će vam istaći te mane, što se i meni desilo, tako da pripazite na to i fino ih pripremite prije nanošenja laka. 🙂

DSC07645

Fun fact: ukoliko se pitate koja vam boja najbolje pristaje uz vaš ten, samo pogledajte unutrašnji dio vaše usne. Boja koja je najpribližnija toj, za nijansu gore- dolje, je vaša prava! 😉 🙂

DSC07647

DSC07634

Gabrini je već postao poznat po ovoj kolekciji, a nijansa koju vam predstavljam je zaista posebna, mene podsjeća na drago kamenje (smaragde, rubine, safire), toliko je divna da se usudim uporediti sa njima. 🙂 Ovdje se nalaze razni konfeti, šljokice, u nijansama od zelene, plave, pa sve do bijele i crvene. Nadam se da su fotografije barem upola dočarale moj dojam kada sam nanjela ovu nijansu. 🙂 Što se tiče pakovanja, ovo je jedna izdužena verzija, sa ravnom četkicom, kako piše i na samoj bočici.

DSC07637

Meni se zna desiti da se četkica malo “otme kontroli”, ali se brzo vrati u pravi položaj. Kao i svaki lak sa ovakvim efektom, može trajati čak i sedmicama, uz malo nadogradnju, ali ćete muku mučiti dok ga skinete sa noktiju. Nema ljepote bez barem malo muke. 🙂

Samo pogledajte kombinaciju ove dvije nijanse! 🙂

DSC07668

S obzirom da sam Golden Rose lak platila 2 KM, kao i Gabrini, ne mogu vam opisati kako sam zadovoljna omjerom cijene i kvalitete! Naravno, negdje koštaju duplo ili troduplo više, tako da se informirajte dobro prije svake kupovine. A sada uživajte još malo u ovim divnim kombinacijama. 🙂

DSC07676

DSC07674

DSC07670

DSC07653

