Ziaja vazelin, recenzija + načini kako ga koristiti

Sigurna sam da je svako od nas čuo za vazelin, ali da smo rijetko se zaustavili među policama i kupili ga. No, na nagovor moje sestre i prijateljice, ja sam se odlučila za kupnju vazelina i to Ziaja, koji je napokon došao na naše tržište kao brend. Za šta sve možete koristiti ovo malo čudo i nešto više o njemu, nastavite čitati! 🙂

DSC07657

Vazelin je napravljen od vode i ulja, tako da je dosta sličan masti, samo je dosta “čistiji” od nje same, pa zato služi kao podloga za mnoge kozmetičke proizvode. Samim tim što je mastan i čvrst, možemo ga koristiti za dosta toga, a meni je najviše pomogao kod suhih dijelova na licu i tijelu. Ziaja vazelin dolazi u jednostavnom pakovanju od 30 ml i mene je podsjetilo na starinsko pakovanje masti za usne, ako se sjećate. 🙂 Ja se dobro sjećam da je moja nana uvijek držala nekoliko ovakvih pakovanja u ladicama i to u raznim bojama i okusima, a seka i ja bismo uvijek rado zavirile u tu malu škrinju i uživale u različitim okusima na usnama. 🙂 Providne je boje, makar se radi o bijelom vazelinu.

DSC07659 DSC07663

Ako se pitate čemu sve vazelin služi- samo proguglajte! Ja sam ga prvenstveno, kupila zbog itekako suhih usana, kojima više ni jedno labelo nije moglo pomoći, a nastale su usred česte upotrebe karmina. Već pri prvom nanošenu, osjetila sam peckanje, ali ono peckanje kao kada nanosite ljekoviti med na usne. Znam što ste pomislili- ako mi je med pomogao, zašto ga nisam nastavila koristiti? Vrlo jednostavno, zato jer bih bila ujutru sva umazana od meda, od lica pa do kose. 🙂

DSC07664

Prošlo je više od mjesec dana i moje usne su zaista u mnogoo boljem stanju. Obično navečer, prije spavanja, namažem deblji sloj na usne, on se brzo upije i ujutru imam mekane usne. 🙂 Često nosim i po kući vazelin na usnama, a nekada i vani, poput bezbojnog sjaja. Bitno je da znate da on nema UV zaštitu, pa vas ne može zaštiti od raznih nepogoda za usne, već im samo dati blagi, prirodni sjaj.

DSC07662

DSC07665

Preporučujem korištenje i na trepavicama i obrvama, barem su to iskustva mojih prijateljica, dok bih ja željela manje dlačica na obrvama, ne više. 🙂 Primjetila sam dobre efekte i na petama i nogama, koje su također suhi dijelovi moga tijela. Čak sam ga dodavala i u gel za tuširanje, kada je bio pri kraju i produžio mu se rok, za nekoliko dana. Da, jako bitno- vazenlinom sam mazala i ruke i nokte i nije mi trebala krema u tom području, odlično su nahranjene sa ovom mašću. Jedino ne bih preporučila osobama sa masnom/ mješovitom kožom, poput mene, da stavljaju na lice, jer biste se mogli ujutru probuditi sa vazelinom, barem ga moja koža teško apsorbuje.

DSC07666

Na internetu sam pronašla podatak da, ukoliko dugo kroistite vazelin, bez pauze, može doći do oštećenja kože, tako da pripazite i na to. 😉 Nadam se da sam vam ovo malo čudo predstavila na pravi način, a ako imate još neki savjet kako ga koristiti- pišite! 🙂

30 ml ovoga pakovanja vazelina košta 1, 75 KM, ako se ne varam i možete ga pronaći u CM trgovinama.

