Avon, Glazewear metallic, recenzija

Još prije dva, tri mjeseca sam na poklon dobila Avonov sjaj za usne, nijansa metallic, koji vam danas i predstavljam i svidjet će se ljubiteljicama prirodnog, laganog make upa. 🙂

DSC07625Prvo da napomenem da je sjaj došao u kutijici, ali sam je odmah bacila, pa time i zaboravila uslikati. Sjaj je umotan folijom, providnom, tako da nema šanse da ga je neko probao prije vas, što je meni odmah dodatni plus. 😉 Ako se ičega grozim, to su djevojke/ žene, koje sve proizvode u drogerijama probaju, čak iako nisu testeri. Prije nekoliko dana sam vidjela dvije djevojke u DM-u kako su se bukvalno našminkale (sjena, puder, maskara, ruž) i tako izašle. Meni je to strašno! U svakom slučaju, ovaj proizvod je jako dobro upakovan, pa vam se to neće dogoditi.

DSC07622

DSC07624

Aplikator je spužvast, lako se nanosi, ali je moguće da ćete pokupiti više sjaja s njim, pa tako je bolje da fino “ocjedite” višak. Isto se meni dešava kada nanesem na usne ovaj sjaj, mada je i mekad i čvrst u isto vrijeme, time i precizan, ali na gornjoj usni uvijek bude viška sjaja, pa ga pokupim nakon nanošenja. Sama boja je jedna od neutralnih, rekla bih nude boja, koja, barem na mojim usnama vuče na rozu boju. To je jedna od stvari na koje se mora paziti pri kupovini i tu se dosta nas zezne. 🙂

DSC07627

Na primjer, prirodna boja mojih usana je roza, znači, dosta pigmentirane i rozkaste, pa tako i crveni karmini na mojim usnama, često završe kao rozi. 🙂 Možete vidjeti i shimmer, ali, iako ga ne volim, ovdje mi se dopada kako izgleda, zaokružuje ovaj proizvod. Jako je pigmentiran i jedan sloj će vam biti dovoljan. Na slikama dolje, možete vidjeti kako izgleda na prirodnom i vještačkom svijetlu. Razlika je evidentna: na vještačkom svijetlu, ne vidite shimmer i sjaj poprima potpuno drugačiju nijansu. Zanimljivo. 🙂

Na prirodnom svjetlu

Na prirodnom svjetlu

Na vještačkom svjetlu

Na vještačkom svjetlu

Na usnama može trajati satima, čak i pričalicama poput mene. 🙂 Može izdržati i nekoliko pića, ali ne i jelo, ali to i ne očekujem od sjaja za usne. Mislim da se dobro slaže uz mnoge lookove, od prirodnih pa do onih ekstragavantnijih.

DSC07621
Jedan od proizvoda koje zaista preporučujem: pigmentiranost je jako dobra (posebno za jedan sjaj), traje satima, lako se nanosi i daje lijepu, prirodnu boju usnama, a opet ih istakne. Nažalost, cijenu ne znam, ali pretpostavljam da je oko 5, 6 KM, što zaista vrijedi za ovako dobar proizvod. 🙂

