Balea, recenzija

Baleini proizvodi su, barem za mene, neizostavni u ovome ljetnom periodu i bez njih prosto ne mogu! ❤ Zato ovoga puta vam predstavljam dva njihova proizvoda koja su me oduševila u ovome periodu: dezodorans i losion za tuširanje. Ovome mi samo fali neki njihov losion nakon tuširanja, ali imam vec jedan u fazi testiranja. 🙂

vV7DFq2OVUESAS9pyp-2Zhz8B5Xo9K49aVH8USC77Hc

Krenut ću sa dezodoransom, jer je on izašao nešto prije ljeta. Glavni sastojci su  vanilija i narandža, što se čini nekako nespojivo. Da budem iskrena, kupila sam dezodorans da nisam ni gledala od čega je, jer sam vidjela dobre recenzije, a kada sam došla kući mami sam čitala sastojke i obje smo ostale iznenađene kako dobro miriše ovaj nespojivi spoj! 🙂 Mogla bih reći da se više osjeti miris narandže, koja je zaista osvježavajuća, a nešto manje miris vanilije, koja svojim notama daje laganu slatkoću.

SZdK6xaacQpSrEdxOm84kXlgZzII2Mmb5v9B18c5dYU

Pakovanje je klasično, kao i oblik speja i meni tako najviše odgovara. Miris je nešto jači, možda se neće dopasti onima koji vole potpuno lagane mirise. Na meni, učinak dezodoransa traje zaista satima, nemam zamjerki, kao ni jednom Baleinom dezodoransu,  Ovo pakovanje od 200 ml iznosi oko 3 KM.

lFy5P_SHB_UnFs7-uYA_GxUK9JccTTqgJ1FTqIsxdRs

Drugi na redu je Balein proizvod za tuširanje ili, kako ja volim reci, tušilica. 🙂 Radi se o laganim notama kokosa i ananasa,  koje vas ne mogu ostaviti ravnodušnim. Dosta kozmetičkih kuća je izbacilo slične gelove, od istih sastojaka, ali moram priznati da mi je ovaj miris pavi ljetni i skroz prirodan, mmmm! 😀 Pakovanje je opet klasično i baš volim ove vesele boje kod njihovih proizvoda, a možete misliti kako me tek iznenadilo kada sam vidjela ovu ljetnu boju u samom pakovanju! 🙂

2015-06-09 17.36.24

Podsjetila me na nešto slatko, veselje, ljeto, maline… 🙂 Samo pazite kada istišćete losion jer možete ga iscjediti previše, ali se ja ne bih žalila. 😉 Lako se nanosi, na koži mi nije izazvalo nikakvu reakciju, plus, lijepo je hidrira, ali poslije svakako nanesite losion. Brzo se i ispire, te na koži ostaje nekoliko sati, što je meni skroz okej. To je jedan od razloga jer se volim istuširati, obući i izaći van na vrućine, pa tako prkositi ovim ljetnim vrućinama. 🙂 Samo pakovanje se sastoji od 300 ml, sa cijenom oko 2 KM, a pošto se radi o limitiranom izdanju, požurite u DM po svoje ljetno osvježenje!

