MEIS, recenzija i LOTD

Nedavno sam, pomocu internet kupovine, narucila sebi Meis paleticu, koja se sastoji od sest sjena, bronzera i pudera u kamenu. U nastavku procitajte moje dojmove, te pogledajte lookove koje sam radila, uz pomoc njih, kao i swatchove. Otkrit cu vam tajnu: kupit cu je ponovo! 😉

image

image

U 11 grama, koliko tezi ovaj proizvod, skriveno je, prije svega, sest divnih sjena, vecinom mat. Ko god me poznaje, zna da su mat sjene u pregibu moga oka, obavezne, te u obliku cut crease-a
. Sama ambalaza je plasticna, ali cvrsta, te je mala i stoga prakticna za putovanja, wheee. 🙂 Meni je bilo lakse podijeliti paletu na dva dijela, prema brojevima, pa krenimo tako. 🙂

image

Nemam upustvo, ali broj 1 podrazumjevam pod bronzerom, koji nije mnogo pigmentiran, pa ga mozemo koristiti i mi sa blijedim tenom, a ja ga koristim i za pregib oka. Ne blenda se tesko, samo se trusti, kao i ostale nijanse. Broj 2 na slikama izgleda dosta narandzasto, ali je u biti prekrasna smedja nijansa, koju ne zelite zaobici ukoliko imate smedje ili plave oci, te sadrzi i malo shimmera u sebi.

image

3 i 4 su dvije tamne nijanse smedje i mat su obje. Broj 3 je malo toplija, dok je broj 4 hladnija nijansa i u sebi ima malo i ljubicaste nijanse. Sigurna sam da ce se dosta koristiti u zimskom periodu, za neizostavni smokey eyes.

image

A sada prelazimo na drugi dio palete. Broj 1 je hladna, bijela nijansa i jako je pigmentirana, te je ja najcesce koristim. Daje bijelu, krec boju i ja je nanosim uvijek preko cijelog kapka, te dobro blendam, da bih izbjegla tu krec boju, te tako izblendana daje zaista finu boju kapka, sto cete u nastavku i vidjeti. Da li postoji ljepsa nijansa od ove, pod brojem 2? Za mene ne, tako daje prirodnu, mat bez boju kapka, da vam je dovoljna ovakva nijansa, malo tusa i maskare, da izgledate svjeze i naspavano. 🙂

image

Nijansa broj 3 je blaga boja cigle, koja u sebi sadrzi i nijanse smedje i blage narandzaste, te je mat. Broj 4 je puder u kamenu, koji mozete koristiti i za blendanje drugih nijansi. Mozete vidjeti da je dosta svijetao i stopit ce se lijepo sa svijetlim bojama lica.

image

image

image

image

Da, ovo su plocice u kupatilu, desava se 🙂

Volim mat sjene na ocima i uvijek kombiniram one tamnije na pregibu oka, a svijetlije na kapku, te se jednako dobro slazu uz neutralnu i jacu sminku. Jos jedan razlog jer ove kombinacije cesto imam na ocima je jer dosta puta se nasminkam ujutru, nosim cijeli dan, te imam vremena tek popraviti puder i rumenilo za vecernji izlazak, pa svemu tome dodam ruz i spremna sam! 🙂

image

Meis paleticom sam toliko zadovoljna da ju koristim apsolutno svaki dan, te cu si nabaviti jos nekoliko, mozda i u hrabrijim bojama. 🙂 11 grama cete platiti od 4,50 KM pa i duplo vise, zavisno gdje nabavljate, zato pazite na to. Vecina nijansi je pigmentirana, na kapcima izgleda jednako kao i u kutijici, jedino se truste, no, zato puder stavljamo na kraju. 🙂 Od mene imate veliku preporuku, te se uskoro citamo. 🙂
PS: Ne zamjetite na eventualnim greskama, ovaj post sam pisala i obradjivala, preko mobitela po prvi put, i nije nimalo lako, moram da priznam. 🙂

