Jesen na licu, LOTD

Jesen nam je stigla i ja joj se izuzetno radujem, barem onoj toploj jeseni. 🙂 Divne tople boje na ulici, vruce kestenje, dugeee setnje setalistima, pa i zvuk cipelica dok skripe pod sarenim liscem,.. sve to predstavlja jesen za mene, ali i moj rodjendan (<3) i pocetak nove godine na fakultetu. Bas zato, volim i te krasne nijanse na licu, u cast svim tim carima jeseni, tako i da je ovaj LOTD posvecenom upravo njima. 🙂

image

image

Na ocima imam vise nijansi Meis palete, koju sam vec recenzirala u proslom clanku. Pregib oka sam uokvirila prvo crnom olovkom, zatim izblendala laganom mat smedjom nijansom. Preko kapka, nanjela sam pravu boju jeseni- smedju sa primjesama narandzaste, malo je pri kraju izblendala sa bojom cokolade, a u unutrasnjost oka sam nanjela bez nijansu.

image

image

Posto imam rijetke trepavice, ovaj look ne bi bio zavrsen bez tusa za oci i dva sloja maskare, kao i crne olovke i maskare na donjem dijelu oka. Na obraze sam nanjela boju breskve, Catrice rumenilo, koje je zaista idealno za svijetao ten.

image

image

Na usnama imam samo Essence olovku za usne, u nude nijansi, koja na nekim slikama izgleda crvenkasto.

image

image

Uz puder na licu, Rimmel Stay Matte, ovaj look je gotov i spreman za uzivanje u jeseni. 🙂

image

image

image

image

