Flormar, artliner (recenzija)

Tus za oci mi je nezamjenjiv u sminkanju, te kao takav, on za mene uvijek mora biti kvalitetan. Pod tim podrazumjevam da ima cvrst i tanji kistic, da je strukturom pogodan za osjetljive oci (jer cim dodje hladnije vrijeme, moje oci suze), te da moze na kapcima izdrzati cijeli dan, bez posljedica. Iako imam svoje favorite, rado otkrivam i nove, a da li me je Flormarov Artliner ocarao ili razocarao, citajte u nastavku! 🙂

image

Samo pakovanje je klasicno, kombinacija crne i zlatne boje. Iako je plasticno, stekla sam dojam da je dosta cvrsto, pa nema veze ako padne koji put i na pod, sto se meni desava cesto. Vecinom jer sam smotana. 🙂 Kist je, priznajem, jedan od najboljih koje sam koristila: tanak i cvrst, te jako precizan, znaci, sve kako volim. 🙂

image

image

Pigmentiran je, recimo da se radi o srednjoj pigmentaciji, tako da ja liniju volim ponoviti da se dobije ta tamna, crna boja. Pitate se ima li mana? O, da! Ukoliko imate osjetljive oci, prije svega, zaboravite na ovaj tus. Na njemu je naznaceno da je vodootporan (Water resistant formula), ali to nije tacno. Kao dokaz vam prilazem sliku: na njoj cete vidjeti koliko se tus razmazao na mojim ocima, nakon sto sam usla u kucu. Radi se o promjeni temperature, na sta moje osjetljive oci uvijek reaguju.

image

A sada primjer i na ruci: reagovanje na otisak prsta.

image

image

Otporan na vodu nije, kao sto vidite na primjeru, iako se lako susi. Lako se skida cak i obicnom kremom, tu ne postoji problem. Na slikama dole, vidjet cete da je kist jako precizan, te je oblikovao fine linije na mojim kapcima.

image

image

4, 5 ml, platit cete od 4 KM pa nadalje, zavisno gdje kupujete. Da ponovim gradivo: kist je jako precizan, radi zeljene linije u svim debljinama, no, sama struktura tusa je nepovoljna za nas sa osjetljivim ocima.

image

