Uporeda recenzija:Max Factor, Catrice & Rapsodi

Ne znam za vas, ali meni su sjajevi za usne neizostavan dio kozmetike i koristim ih svakodnevno. Ne samo da uz njih usne izgledaju ljepše i punije, već i sprečavaju ispucalost i suhoću usana, a mogu se nositi u svim prilikama. Ovaj zadnji je pravi razlog zašto imam dosta sjajeva, jednostavno, volim ih nositi u šetnji, izletima, kada izvodim psa, na fakultet i često u izlascima. Danas vam predstavljam svoja nova tri sjaja za usne, a da bih malo začinila, predstavit ću svaki posebno u jednom članku te ih i uporediti. Pogledajte da li imam favorita i komentarišite. 🙂

naslovna

Prvi koji predstavljam je Max Factor, Gloss Cube u nijansi 9. Prekrasno pakovanje je bio moj prvi utisak i da, kupio me je sa izgledom. 🙂 Prekrasna zlatna nijansa privlači na prvu, a odlično izgleda i uz samu rozu boju sjaja.

DSC00411

Kada otvorite ovaj sjaj, očarat ce vas miris. Za mene, to je pomješan miris voća, možda jagode i žvakaćih guma Čunga Lunga. Čudan opis, znam, ali miris je jednostavno savršen i ako nekada naprave parfem od ovih sastojaka- prva sam u redu za kupovinu. 🙂 Tekstura je rijeđa nego od većine sjajeva, barem onih koje sam ja koristila, ali baš zato jako pogodna za nanošenje, koje je sa ovim tanko oblikovanim kistićem šala. 🙂 Boja koju daje nije tako jaka kao u samom pakovanju, rekla bih neka srednja pigmentiranost i to mi se jako dopada. Sadrži sitni shimmer, koji je više vidljiv u bočici nego na usnama, kao što i vidite. Daje vlažnost usnama i pogodan je za sve prilike, posebno kada želite se osjećati kao princeza, i mirisom i nijansom usana. Pakovanje sadrži 10 ml. A evo i kako izgleda na usnama:

max factor

DSC00414

Rapsodi, The Maxx Gloss u nijansi broj 2, je sljedeći sjaj o kome vam pišem. Unaprijed se izvinjavam jer četkica u gornjem dijelu je umrljana, njega sam koristila od prije pa sam primjetila grešku kada je već kasno bilo, odnosno, kada sam postavila sliku. Priznat ćete odmah da je pakovanje zaista neočekivano veliko, pa me iznenadilo da sadrži samo 10 ml, kao i njegov prethodnik. Miris mi je nekako plastičan, nije voćni i to mi se jedino ne dopada. Sama ambalaža je zanimljiva, nekako me privlače ova pisana i neobična slova, kao i crni čep. Tekstura je rijeđa i malo ljepljiva, no, ni blizu kao kod nekih, recimo Essence sjajeva. Iako to dosta djevojaka smeta, meni ne. Boju je teško definisati, to je neutralna nijansa smećkaste boje, sa malo shimmera, ali ga na usnama nećete ni primjetiti. Sviđa mi se sam osjećaj kada ga imam na usnama, pa ga načešće i nanosim, a pogodan je za svaku priliku, garantujem. 🙂 Evo kako izgleda na usnama:

fk

DSC00409.JPG

Treći sjaj koji recenziram je Catrice, Juicy Gloss, nijansa 01 Strike a rose. Dopada mi se naziv nijanse. 🙂 Catrice sjajave volim koliko i njihova rumenila, divni su mi. 🙂 Ambalaža mi je jenostavna, neupadljiva, ali to često može biti i dobro, a ovo je manje pakovanje od dva prethodna, pa je njegova težina 4 ml. Meni baš slatko djeluje. 🙂 Miris je voćni, slatkas, osvejažavajući, kao mali mirisni paketić. Zamjerka ide samoj strukturi sjaja, koja odmah utječe i na nanošenje. Naime, malo je vodenast, tako da i nanošenje ide teže, umjesto da lijepo sjedne na usne, ode malo u desnu stranu, nešto više u lijevu… ukratko, izgleda neravnomjerno pa tu ima malo više posla. Mislim da se to i na slici primeti. Jako lijepo izgleda preko obične, nude olovke za usne i daje pravi efekat, ali to ćete vidjeti u drugom članku. Boja je neka bež, sa podtonom roze, mada i to zavisi od prirodne boje usana. Kod mene je roza, dakle, jako pigmentirane su, dok bi dok drugih boja, svijetlijih nijansi, mogla djelovati isprano. Nema smimmera niti šljokica, daje fini sjaj, pravi “glossy”. Evo kako izgleda na usnama:

catrice1

I to su bila moja tri omiljena sjaja, barem u posljednje vrijeme. Mislim da je Rapsodi moj favorit, jer je boja zaista jednstavna, kao i sama struktura i nanošenje, dok, recimo kod Max Factora, mi je ipak boja za neke “pinky” momente. Dakako, sve zavisi i od vaše percepepcije, ona je najbitnija. Catrice mi se najviše dopada preko obične olovke za usne.

sviii.jpg

Evo i swatchovi na mojoj (jako blijedoj :D) ruci. Mislim da se razlikuju boje na mojoj ruci, na usnama i u samoj tubi, ako dobro primjećujem. Dakle, ono što svi znamo i ja uvijek ponavljam: od vaše prirodne boje usana zavisi kako će i sama nijansa izgledati. Koji su vaši favoriti i koji brend preferirate, kada je riječ o ovoj vrsti proizvoda? Pišite mi, radujem se komentarima. 🙂

1.jpg

