Air Women, olovke za usne i oči (recenzija)

Danas nastavljam svoju seriju sa proizvodima za usne, a sada su na redu četiri nijanse olovaka za usne i oči, brenda Air Women. Moram priznati da se olovke za usne i ja ne volimo previše, jer u zimsko doba još više istaknu suhoću usana, ali ih volim nositi jer su postojane i daju taj željeni mat izgled. Ukoliko želim malo “glossy” izgleda, dodam sjaj za usne u željenoj boji, a za kremasti izgled usana, posebno kada su jako suhe, dodam i sloj ruža za usne. U svakom slučaju, moje viđenje ovih olovaka pročitajte u nastavku, a pogledajte i same swatchove, te kako sam to kombinovala ove boje na usnama u različitim prilikama. 🙂

DSC00523.JPG

Samo pakovanje olovaka je zanimljivo, klasično i mogu reći, čvrsto iako se radi o plastičnoj ambalaži. Kremaste su kada se nanose, što mi je bilo jako drago, no na usnama i dalje izgledaju kao i ostale olovke, možda su mrvicu kremastije. Ostaju na usnama zaista jako dugo, satima nakon jela i priče. Također, lako se i skidaju i zato su moj favorit ove godine, ako govorimo o olovkama za usne koje sam tek otkrila. Ono što tvrdim jeste da ne mogu sve nijanse jednako funcionisati. Tamnije nijanse, kao što ćete vidjeti, funkcionišu na usnama, a svijetlije se jednostavno teže nanose i slabije su pigmentirane, tako da funckionišu samo na očima, gdje ostavljaju srednju pigmentiranost. Pređimo sada na nijanse zasebno. 🙂

DSC00522

This slideshow requires JavaScript.

Prve nijanse su pod brojem 17 i 23. Broj 17 je jako svijetla i slabo pigmenirana. Kada sam ih kupila, namjera je bila koristiti ih sve na usnama, ali sa ovom nijansom je to prosto nemoguće. Na očima ostavlja laganu lila nijansu, nešto svijetliju od boje jorgovana, dakle nježnu i slabije pigmeniranu i slabo se blenda. Sa druge strane, nijansom broj 23 sam prosto oduševljena!  🙂 Na usnama daje lijepu boju višnje, mada sam mislila da se radi o bordo nijansi, kako pokazuje nijansa na olovci. No, to mi nije bilo bitno jer je ovo divna nijansa i koju možete kombinirati apsolutno sa svim, od sjajeva do ruževa za usne i trajat će vam cijelu vječnost. Tu su i dokazi, a radi se o nijansi broj 23 jer druga nijansa zaista ne funkcioniše na usnama:

DSC00518

This slideshow requires JavaScript.

A sada prelazimo na nijanse broj 05 i 08. Sa nijansom broj 08 sam imala isti problem kao i sa prethodnom: ne ostavlja trag na usnama. Vidjela sam kod nekih djevojaka da izgleda jako lijepo na usnama, tako da može biti “problem” jer su moje usne prirodno pigmentirane i vuku na neku crvenkastu nijansu. Mislila sam da će ova nijansa biti neka nježnija boja ljubičaste, ali vidjet ćete na swatchevima da to nije. Nijansa broj 05 je definitivno moj favorit 🙂 Ljudi moji, sa njom sam zavoljela nude nijanse. 😀 Kada idem na fakultet, ova nijansa mi je idealna jer daje tu boju “mesa”. Istakne usne, ali je u neutralnoj boji, mogu li više tražiti? 🙂 Ne mogu je definisati, slična je boju mesa, ali ide više na boju karamela. Mene najviše podsjeća na ness kafu, daje osjećaj zimske idile. 🙂 Neka zaljučak bude da je to boja kafe, ako imate drugih ideja, recite. 😉 Uz Eveline lak, koji ćete vidjeti na jednoj od slika u istoj boji, ovo mi je broj jedan od svih ruževa i sjajeva koje imam, barem dok sam u toj neutralnoj fazi. 🙂 Evo i fotografija kako to izgleda u stvarnosti:

newi.jpg

Za kraj mogu zaključiti da ove olovke možda ističu suhoću usana, ali ipak dugo traju na usnama, prilično su jeftine (oko 2 KM) i mogu se zaista kombinirati kako god vam volja. Moram napomenuti da samo pripazite pri izboru boja, jer očigledno da tamnije mogu funkcionisati i na usnama i očima, čak bih rekla da su i kremastije od ovih svjetlijih po strukturi, a to možete i na slikama primjetiti jer su jednakomjerne nanjete. Ja ih planiram još više nabaviti, naravno, za korištenje na usnama, a možda izvučem i koju liniju na očima. Šminka je ipak tu da bi se igrali sa njom i bojama, pa uživajmo! 🙂

