Road Trippin: Dubrovnik <3

Prije svega, sretna svima Nova godina i praznici. 🙂 Želim vam mnogo zdravlja, uspjeha, sreće, veselih trenutaka i da što brže prebolite one loše. 🙂 Prošla godina je bila zaista uzbudljiva za mene, a zaokružila sam je i započela putovanjem u čarobni Dubrovnik, sa momkom. Ovo je zaista bila jedna prava avantura, a kako je Dubrovnik ostavio na mene tako magičan utisak, utisak koji me zove da se vratim još milion puta, odlučila sam uraditi drugačiji post. 🙂 No, da ne bismo previše odmakli od tema koje pišem ovdje, vidjet ćete tu i jedan od outfita koje sam nosila. Dakle, zavežite pojas i krenimo na magično putovanje od Sarajeva do Dubrovnika, sa dostaaa slika: 🙂

kol

Moram reći da sam obožavateljka manjih gradića. Recimo, strašno volim Novi Sad i jedan je od najljepših gradova koje sam posjetila, sa tom nevjerovatnom atmosferom u zraku, ali i opuštenim ljudima. Posjetila sam i Beograd, ali mi nije dao isti utisak. Sa druge strane, Zagreb mi je prekrasan, ali recimo, na mene je dublji utisak ostavila Podgora ili Trogir. To je taj faktor X, koji tražimo i kod ljudi. 🙂 Putovanje u Dubrovnik je iskrslo sasvim slučajno i to već u oktobru. Momak i ja smo imali želju otputovati negdje, nismo imali plan, i gledajući još davno ponude za Novu godinu, kod agencije Fibula sam vidjela da nude tri dana u Dubrovniku, u hotelu Kompas. Dok sam se ja razmišljala, momak je oduševljeno shvatio da je to idealna ponuda, da ne spominjem koliki je zaljubljenik u ovaj grad. 🙂 Pred put smo dosta istraživali granični prelaz Ivanica-Brgat i odlučili prvi put krenuti ovim putem. I tog’ četvrtka ujutru, putovanje je krenulo. 🙂

g8s6hDoXeIm9eN_kedtp3r5pLyCS45YVpN6zLAzL-Ts

0qmwu6olX4LrWsRy_dyAuCTN701DJWm-6GXhUdbzlOM,5l6ZlMNb8PM8QqeLcPmQtnI9Ix-9QPsPxC-Fg1JsPr4

Ukoliko idete u ovom pravcu, preporučujem zaista ovaj granični prelaz, koji ide: Sarajevo, Mostar, Buna, Ljubinje, Stolan, Trebinje, Ivanica, Dubrovnik, ako se dobro sjećam. 🙂 Stolac je zaista jedan prekrasan gradić, barem kako smo vidjeli u prolazu i nekako je zaštićen brdima okolo. Na granici se dosta malo čekalo, u povratku je ipak bila razumljiva gužva, ali nije bilo čekanja dužeg od pola sata, tako da se slobodno zaputite ovim putem ukoliko putujete u tom smjeru. Nakon graničnog prelaza, za 10ak minuta ste u Dubrovniku. 🙂 Svi hoteli su naznačeni i mi smo ubrzo bili ispred hotela Kompas, gdje nas je dočekao portir, uzeo je naše stvari i odnosio ih u sobu. Ovaj hotel je preuređen nedavno i sada ima zaslužene 4 zvjezdice. Zaista izgleda famozno, poput svjestskih hotela, u crno-bijeloj je boji, osoblje je jako uslužno i nasmijano i u svemu vam izlaze u susret. Nalazi se na Lapadu, kao i dosta drugih hotela i privatnih smještaja, pa smo odmah krenuli u šetnju. Momak me vodio Lapadom jer ga jako dobro poznaje i svidjelo mi se jer je, u ovom periodu, miran, čist i ukrašen. A na Stradunu je pjevala Seve, ne može se više poželjeti. 🙂 Jako pohvalno: gradski prevoz je bio redovan i besplatan cijelu noć! Učimo od stručnjaka za turizam. 🙂 Ispod ćete vidjeti slike hotela, plaže hotela, kao i samog pogleda iz sobe.

9suowy1YlE6CMfRsZROP6wMRqhXxyAZ8HoI1_eACc8Y,uzVVxacIp_uJElZJv-L0Br8eY1iUqczaV1bMcN2okGk8xTXceizZT2sLP3RxMWAN-SX1qJN29boueO4dOzEaD0-Pl60harutZGoTmAP6tJViyJP3P_L2ulDERbKV0z0OI,y5IFkOFxXSyB-9axhi8ObA36eXRVKkSY4x8UIx2g7cQsshbCzOrktsF2CzRIbBtzgDnmff5K_KJruVx4bwIuUY,_uHLbqcqLIP65S-wQ0W04JQzewvyl4Q8CgXMYgvKQMsZrdoyXkm2rjK_WTo-v1DiEVRJq2uVWNcVJWF_o0S0iU,4Te9PlM1IiLKDmVCKF787NctPyrcc3RTx6Z_Q7FM5g4

12493815_10153841486268826_4580737102280260415_o

A sada zamislite ovakav pogled iz sobe i doručak ovako poslužen. Ustvari, ovo su samo neke od delicija koje se mogu izabrati za doručak, uz preljubazno osoblje. Dakle, to je bio Lapad, hotel Kompas, plaža, a sada prelazimo na najpoznatiniji dio-Stradun, kao i druge zanimljivosti, vidjet ćete. 🙂 Dakle, prvi dan 2016. godine smo prošetali Lapadom i krenuli na gradski prevoz da bi stigli na Stradun. Karta košta 15 kuna, što je više nego prošlih godina, ali uzimajući u obzir da su autobusi tačni, klimatizirani, čisti, a vozači prijatni, isplativo je. Od Lapada do Straduna autobusom možete stići za nekih 6, 7 minuta, a prevoz iza 17 sati je besplatan! 🙂 Moj momak je na vrijeme shvatio i informisao se da je parking ovdje jako skup, pa je zaista isplativije dati novac za taj prevoz. Prekrasni ukrasi i zona bez auta su prvo što vas dočeka, barem u vrijeme praznika. Turista nije manjkalo, izgledalo je kao da je puni jek ljetne sezone. Pogled odavde je zaista nevjerovatan i teško ga je opisati, on očarava. 🙂 14Z-BbTmtJIjN_7t1XqYKJd36_8J6SZaD_6Ztl5PiiYjg,-EZCpTFaVsv7amt2sUWsRw0GSWEDKNA7yL73Eqb9HBw,vzXgAmemlESVjhNU4QJyGzKES8YyBUzzRzpZfIhvzZM

Ne izgledam malo u ovoj čarobnoj kulgi, ma nimalo. 🙂 Velika Onofrijeva fontana i vrata od Pila će vas dočekati na samom ulazu na Stradun. Zidine smo preskočili ovoga puta. Inače, koliko sam čitala, cijena ulaznice na Zidine je prošlih godina u ljetnoj sezoni bila oko 50 kuna, što mi je skroz okej, prošle godine se popela na 100 kuna, a sada u zimskoj sezoni je 120 kuna. Ovo je uzrokovalo da se turisti vraćaju sa Zidina kada su čuli cijenu ulaznica. Dakako, kada dođete u Dubrovnik i u sami centar, očekujete paprene cijene, ali ne baš toliko. 🙂 😉 Stradun je zaista prekrasan i ima nešto posebno u njemu. Jako mi se dopada, prije svega, kako je ukrašen, tu je bilo stotine ukrasa u raznim veličinama. Dosta trgovina nije radilo, što mi je i razumljivo, ali mislim da su kućice postavljene kao vanjske trgovine, ipak najviše zaradile. Tu ste mogli našli baš svega: od lavande, domaćih sireva i džemova, igračaka, do raznih slatkiša, a i cijene su zaista prihvatljive. Ljudi iz cijelog svijeta su tu, čujete na desetine različitih jezika, smijeha, svi redom mole da ih neko uslika, vani se pije kuhano vino i razne vrste kafa, jedu pileća krilca… kao iz pravih, prazničnih filmova. 🙂

pF9VQ3PC70XNpjF4-DkYqMShXwdfzMf3t7cFlR3Aj5w

This slideshow requires JavaScript.

Nešto toplo smo popili u Gradskoj kavani, koju nemojte zaobići nikako jer odiše toplinom i ljubaznošću i ima svoju historiju, a jelo smo naručili u Baracudi. Radi se o fantastičnoj pizzi sa četiri vrste sira, kojoj je i sama korica nevjerovatno mekana, a preljev je preukusan. Prostor liči na prave talijanske restorančiće, a cijene su itekako prihvatljive. Prije jela, dok je još bio dan, uputili smo se na Porporelu, kojoj ime nikako da zapamtim. 🙂 To je najpoznatiji dio Dubrovnika, a nastao je tako što je oluja ovdje izbacila kamenje težine 3159 kilograma, te su ugrađeni u lukobran. Ljeti se ovdje mnogi kupaju, organizuju se koncerti, a zimi se divite crvenom svjetioniku, valovima, ribicama u moru i sjedite i uživajte. Ne možete zamisliti tu količinu mira, bure, valova i pozitivne energije koju imate poslije. 🙂 Sa Porporele, možete da vidite otok Lokrum, za koji kruže glasine  da je proklet pa tu niko ne živi. Momak je tu dolazio nekoliko puta i oduševljen je čistoćom prirode, more, a možete vidjeti i skroz drugačije vrste riba, paunova.. koji tu sasvim normalno i lijepo žive. Mene je oduševio izdaleka. Možda zaista i jeste proklet, tražite razne istinite priče i sami ćete posumnjati, ali ćete vidjeti i ljepotu prirode i životinja i biljaka koju čovjek nije zagadio-upravo jer ne živi tu. Zapitajmo se ipak na šta se prokletstvo odnosi, možda je neprisustvo čovjeka dobro utjecalo na ovaj otok i njegove male stanovnike. 😉 Tu je i poznati akvarijum, malo prije Porpele, gdje se nalazi veliki broj riba, koji morate posjetiti. Cijena ulaznice je oko 90 kuna, a unutra vas ta čudesa mora mogu samo iznenaditi svojoj ljepotom, te obavezno pročitajte podatke o njima. Vjerujte, vrijedi svake kune, a neke ribe izgledaju kao da gledaju tačno u vas, pričaju očima. 🙂

DFAt5PKtodWZ3kD8rteQN8D-TMe1ET5qPxxZ7xVFoQ4,QOa5LO8ogM3s063ZbYkqQ98wkptnEoNIzw8aTSUnG00CZo4Vv5vYzpQKHG8TxFBYOzojx7ekZuEtLPCBT0cSV0,msvm917rGiEcXCv-5hJzPpCarh6a7f-KjxuXg6EYMw0,s8IirrUA6H-XQAcTh5NzTMk-eUnNoj-_EBugqbyQbh0fyppBYtUZXWd-BsUNRT2sDH_iUrEOpoUP6X6kRHA1Nk2

Ovdje možete vidjeti i moj Outfit of the day. Nije mi ni palo na pamet da se uslikam u suknji i košulji, ali vidite ono u čemu sam svakako i bila većinu dana. 🙂 Kaputić je ručno rađen, od vune, bez ikakvog kopčanja i jakoo je topao. Krzno je ‘fake’ naravno, a čizmice sam preko interneta platila i to jako jeftino. Volim platformu naprijed i samu nautralnu nijansu. Da ne bi bilo suviše monotono, tu je i crvena, lakovana torba, koju sam dobila na poklon za rođendan. Savršena je, ne samo zbog boje i materijala, već jer je i ogromnaa, pa je koristim i za fakultet. Svašta pomalo, onako kako ja volim. 🙂 Čak smo se Dubrovnik i ja zavoljeli i sparili. 🙂

Q8rbd7_7MwlFqcJ_yYMJq-KDT_jLJeQwYeXggZcnFNc

Sljedeći dan nas je čekao doručak, šetnja Lapadom i prekrasnim i čistim plažama i povratak kući. Da budem iskrena, nije mi odavno bilo toliko žao jer se vraćam kući, a s druge strane, kada sam gledala fotografije i sada dok sam radila članak, ne mogu vjerovati koliko smo vidjeti za nepuna tri dana. Naravno, toliko toga je i ostalo da se vidi. :)) Članak je i svakako dug, ali sam željela prenjeti sve svoje utiske i nadam se da mi nećete zamjeriti. Dubrovnik me je ostavio bez daha, ima pozitivnu i veselu energiju, posebno u praznično vrijeme i nemojte da ga zaobiđete ukoliko volite gradove sa karizmom. 🙂 Toliko ima toga za ponuditi, toliko toga za vidjeti, tu su i prekrasne plaže, a za smještaj se ne brinite, ima jako puno ponuda, bez obzira kada ga odlučite posjetiti. Pripremite se na malo više cijene, jer se radi ipak o svjetski poznatom gradu, ali zaista vrijedi jer se ovdje nudi i kvalitet sa uslugom. Uz tople i pozitivne pozdrave, ostavljam vas sa utiscima i slikom koja nas je ispratila na izlazu iz Dubrovnika, gdje tačno vidite da nebo ljubi ovo dubrovačko more. 🙂 Zaista, Dubrovnik je grad kojeg uvijek ostanete željni! ❤

sKZpvHU_hYcP5BDUdC8gF3UMbCUoZsxBBQMo6Sgy2WE,YsMRpzWv9mbrXqInZlWQ0Uqi4RqyucOi42g_CU5723QJTHhhF66oc5uoxK6HAZ_tdjzwfAvtMhaKXg2Q9S-Zqk,NyLsh1a8asZIEYQ7biGKFybs980KNc0aDN8rsXkHe9sIMAG1365

 

