La vie est belle <3, parfem i losion

Danas je na red došla jedna mirišljiva recenzija: radi se o mom omiljenom parfemu i losinu nakon tuširanja od Lancome, La vie est belle. ❤ Koristim ih još od oktobra, pa sam pomislila da je napokon sada prava prilika i da vam kažem zašto su postali moji omiljeni proizvodi u ovo hladnije doba.

IMAG1628(1)

Parfem, čije je zaštitno lice moja omiljena glumica, prekrasna Julia Roberts, izašao je još na ljeto 2012. godine, nakon 5000 probnih varijanti, kako kažu iz Lancome. Glavni sastojak je divni iris, uz svjetove narandže i jasmina. Gornje note parfema čine crna ribizla i kruška, a samu bazu tonka, praline, pačulije i vanilija. Moram priznati da ovo liči na neku čarobnu mješavinu, jer ja teško da bih sama prepoznala bilo koji od ovih sastojaka.

IMAG1627

No, počet ću sa pakovanjem, koje je i samo redizajn onoga iz 1949. godine. Jednostavno, elegantno i bez suvišnih detalja, tako bih opisala prekrasnu bočicu parfema. Količina ovoga kojeg ja imam je 30 ml. Boja parfema je jako neobična, s obzirom da je pakovanje providno. Teško ju je definisati, daje boju šampanjca, mogla bih tako reći. Dovoljno je da uzmete tu bočicu i osjetite se posebnom.

IMAG1626jk

Pri samom dodiru, možete osjetiti jak miris parfema. Odmah ću reći da, ukoliko ne volite jake parfeme, preporučujem da ovaj i ne kupujete, jer ne samo da je jak, već traje i traje. Teško mi je bilo koji od sastojaka pronaći u parfemu, zaista nisam osjetila posebno nijedan, možda je čarolija u tome. 🙂 Volim note vanilije i naradže u parfemima, smatram da čine dobar kontrast. Ono što mi se jako dopada ovdje je jer parfem će jednim prskanjem trajati nekoliko dana na vama. A to najbolje osjete drugi ljudi. S obzirom na njegovu jačinu i posebnost, moram priznati da ga ne koristim često. Čuvam ga za posebne prilike, posebne izlaske, kada se osjećam u skladu sa ovim divnim notama. Vjerujte mi na riječ, ovaj parfem je baš za takve prilike: elegantne, zavodljive, mirišljave, drugačije…

IMAG1627

A u prilikama kada želim imati ovaj parfem na sebi, ali ne u tolikoj jačini, koristim divni losion za tijelo istoga naziva. Kako parfem više volim u večernjim prilikama, losion isto tako ne nanosim uvijek. Ukoliko volite lagane i voćne mirise, ovo nije miris ni losion za vas. Sa losionom je ista stvar kao i sa parfemom: jak je, ali zaista ne toliko kao parfem. Znam ga nanjeti nakon tuširanja, ali još češće kada idem van i voljela bih fino mirisati. 🙂

IMAG1620

Pakovanje mi ipak, izgleda nekako standardno, što mi se ne dopada, barem ne za jedan Lancome. Od njih očekujem nešto prefinjenije i elegantnije. Možda bi bilo baš zgodno da budu nekako upareni i parfem i losion, s obzirom da ipak imaju isti naziv i vjerovatno slične sastojke. Nažalost, na internetu nisam našla sastojke losiona, ali zaista ima jednako intezivan miris i sigurno i sastojke, kao i sam parfem. Sama struktura je lagana, lako se razmaže i ne ostavlja tragove na koži.

IMAG1624

Radi se o srednjoj gustini i lijepo njeguje kožu. Ali, ne bih rekla da je njega i hidtratacija u pravom planu, prije je to miris, što je i logično. Još bih napomenula da sam oba proizvoda dobila u poklon paketu, zajedno sa Lancome maskarom za oči, koju sam već recenzirala. Ukoliko biste nekoga obradovali za posebnu prigodu, na jedan elegantan i luksuzan način, preporučujem ovaj poklon. 🙂 Posebno ukoliko ta osoba voli intezivne i dugotrajne mirise. 🙂 Nadam se da sam vam pomogla u odabiru posebnog poklona za sebe ili nekog drugog. Znam da sam ja pronašla svoj omiljeni parfem. ❤

IMAG1618

