Manhattan, Endless stay (recenzija)

Danas predstavljam vam Manhattan Endless Stay puder. Ukoliko pratite moj blog, mogli ste primjetiti da rijetko radim recenzije pudera. Razlog je vrlo jednostavan: imam svoje favorite i ne mijenjam ih jer sam jako zahtjevna u ovom pogledu. 🙂 A da li me je ovaj puder ocarao ili razocarao, citajte u nastavku i usput pogledajte sam ucinak na slikama. 🙂

image

Samo pakovanje je jednostavno, a moram reci da su mi puderi u tubi drazi jer ih lakse (is)koristim. Ova nijansa je 64, Rose Beige i nije prava za moj svijetli ten. Tamna je i ima zuckasti podton. No, uz dobro blendanje i maloo korektora, nema problema. Moze dobro doci u kriznim situacijama, kada ostanemo bez omiljenog pudera, sto nam se svima desilo. 🙂

image

Sam puder je jako rijedak, sto me cak pozitivno iznenadilo. No, samo prekrivanje je lose, recimo lagano do srednje, barem na mojoj kozi. Ona je mjesovita, sa problematicnim podrucjima, koje ovaj puder nije mogao rijesiti.

image

Ovdje vidite tek istisnuti i razmazani puder na mojoj ruci. Na samom licu se lijepo razmaze, cak i fino izblenda i pusta kozi da dise. Na to nisam navikla kod Manhattan pudera, ali mi se dopada. U prvi mah, lice ce vam se jako sjajiti, ali se kroz koju minutu normalizira i ima tek lagani sjaj, koji ce se ipak pogorsati kroz koji sat, cak i uz matiranje. Dakle, govorim o ucinku na mjesovitoj kozi. Evo i primjera kako izgleda na licu i ne, nije nimalo ugodno izloziti lice bez sminke kameri. 🙂

image

Ne trebam vam previse govoriti: vidite da akne i oziljci nisu prekriveni, a to je kljucno sto ocekujem od pudera. Na prvoj slici imam cak i korektor, ali bas i nije pomogao. Puder ipak, izgleda lijepo na kozi, fino se razmaze, ali ne moze trajati duze od pet sati. Ne spadne sa lica, vec se lice pocne sjajiti, sto mi sa masnom i mjesovitom kozom, nikako ne volimo. 🙂

image

Dakle, ukolilo imate kozu koja nije problematicna i nije masna ili sklona sjaju, mogu vam preporuciti ovaj puder. Uz njega, koza ce disati i lijepo ce se izblendati. Pazite pri izboru nijanse, posebno ukoliko imate svijetliji ten. Ja se ipak drzim svojih favorita. 🙂

