Golden Rose, maskara & tus za oci (recenzija + LOTD)

Ja sam uvijek u potrazi za kvalitetnim tusem za oci, tako da ste kod mene na blogu sigurno primjetili brdo recenzija istih. 🙂 A nemam nista ni protiv nove maskare. Za razliku od pudera, kojem sam vjerna do kraja, sa ovim proizvodima volim ekspermentisati pa ako ste u potrazi ove vrste, nastavite citati. 🙂

image

Prvu cu recenzirati maskaru Golden Rose. Inace, ovaj brend i privatno jako volim, mislim da svi obozavamo njihove ruzeve i lakove, pa me nije bilo tesko nagovoriti kupiti i njihove proizvode. U Sarajevu je na Otoci otvorena njihova trgovina, ali ja kupujem ih na Grbavici, na trznici kod moje tete vec dugi period i jako sam zadovoljna. 🙂 Zacudo, ova maskara nema ime. Pakovanje je vrlo jednostavno, u crnoj i zlatnoj nijansi.

image

Cetkica je takva da ce fino razdvojiti trepavice, ali bez posebnog ucinka. Da se razumijemo, moje trepavice nijedna maskara ne moze lijepo uviti, pa nisam prava za komentarisanje. Duzinu im je dala, ali ne i volumen, sto je svakako kod mene nemoguca misija. Traje na ocima… Do prvog smijeha ili hladnoce…

image

Dakle, kada sam se prvi put glasno nasmijala i od toga su mi krenule suze na oci, maskara se razmazala u tren oka! Nemojte se smijati, nisam se mogla suzdrzati kada sam cula da jednu stariju tetu zovu Bajaaa! :)) Ovu maskaru sam tada prekrizila i nosim je samo dok ne nabavim novu.

image

image

A sada na red dolazi tus za oci i odmah cu reci da je jedan od mojih omiljenih. 🙂
image

Pakovanje je slicno kao kod maskare, samo sto dolazi u crno-bijeloj kutijici. Odmah mi se svidio kistic, volim kada je tanak i kada se lako upravlja sa njim. Tako mogu praviti i tanje i deblje linije, zavisno od raspolozenja. 🙂 Iznenadilo me jer ga kolicinski ima mnogo vise nego kod obicnih tuseva i traje mi evo vec treci mjesec. Da se razumijemo, ja sam neko ko SVAKI DAN nanosi tus za oci, tako da sam ovim odusevljena. 🙂
image

Sama tekucina je srednje gustine, to je ta zlatna sredina. Na kisticu nekada bude viska ove tekucine, sto moze biti problem ako volite tanje crte, ali se toga vrlo lako rijesi. Pigmentiran je, ali ja obicno stavim i taj drugi sloj. Traje zaista cijeli dan. Ja inace i ne volim popravljati tus, nemam tu naviku tako da zaista drugaciji i ne dolaze u obzir.
image

Lako se skida sa ociju. Jedino sto mi se nije dopalo je jer nije dobro reagovao u kombinaciji sa ovom maskarom. Naime, kada sam ga nanosila sa drugom maskarom, nije se nikada skidao, cak ni kada su mi oci suzile zbog sinusa. Ali, u kombinaciji sa ovom maskarom, licila sam na ‘scary bride’ iz horor filmova. Strasno. 🙂
image

Dakle, maskaru nikako ne bih preporucila, posebno ako imate osjetljive oci i nezahvalne trepavice. Sa druge strane, tus je prosto savrsen.) Od teksture, pigmentiranosti, boje, pakovanja pa do trajnosti. Bravo za Golden Rose. 🙂 Sada vam prilazem i nekoliko lookova koje sam radila uz ovaj tus pa obratite paznju kako cetkica oblikuje fine linije. Sve lookove pratite i na mome Instagram profilu: sandzaktarevicines i fb stranici: Classy & Fabulous. Imate mahanje i poljubac. 🙂
image

image

image

image

image

