Golden Rose (Velvet Matte, nijansa 29), recenzija

Ukoliko volite kvalitetne mat ruzeve, preporucujem da nastavite citati jer cete ovu kolekciju od Golden Rose pod nazivom Velvet Matte prosto obozavati. 🙂

image

Nijansa koji imam kod sebe je broj 29, a kada vidite i ostale iz ove kolekcije, izgubit cete se. 🙂 Samo pakovanje je plasticno, ali dosta cvrsto. Dopada mi se i pakovanje, kombinacija ove tri boje je neobicna, ali radi svoj posao i privlaci paznju jer su dobro kombinovane.

image

image

Nijansa ruza na prvu mi je izgledala kao trula visnja, ali to nije. Rekla bih da je to boja sljive i to dosta tamna, ali to mozete primjetiti tek nakon nanosenja.

image

Cak i na mojoj ruci i dalje izgleda kao boja visnje, zar ne? 🙂 Nanosi se lako, mozete i ne morate imati olovku za usne ispod. Daje PRAVI mat efekat, bez ikakvog izuzetka i idealan je za sve ljubiteljice mat efekta. Jako je pigmentiran i s prvim nanosenjem daje pravu nijansu. S druge strane, nije kremast, nimalo, pa ce vam jako istaknuti ispucale usne. To cete vidjeti i na mojim usnama. Nisam htjela uljepsavati sliku ili krajni efekat, vidite situaciju kakva jeste. 🙂

image

image

Nije strasno, ali vise se ispucalost primjeti na prvoj slici. Prehlada je uradila svoje. 🙂 Trajat ce jakooo dugo na usnama, samo je moguce da ih dodatno isusi. Tamna boja sljive koja dosta ide ka jos tamnijoj ljubicastoj i ima hladni podton. Jako mi se dopada boja, ali meni nikako ne pristaje. Zato i nemam slike cijelog lica, logicno. 🙂 Jako sam blijeda u licu i imam te ‘baby’ crte lica, pa sam sa ovom bojom izgledala kao neka darkerka, sto mi i nije bas cilj. 🙂 Evo slika na vjestackom i dnevnom svijetlu:

image

image

Cak su mi i drugi ljudi rekli da mi ‘umrtvi lice’ ova nijansa, vrlo jednostavno, u njoj nema dovoljno zivosti za moje lice. Smrc. 🙂 Opet, mojoj seki divno stoji i izgleda zrelo i opasno, tako bih opisala. 🙂 Vrlo lako se skida sa usana i ne ostavlja tragove.

image

Dakle, ova kolekcija je za prave ljubiteljice mat ruzeva, a kako sam i sama jedna od njih, potrazicu svoje nijanse iz ove kolekcije. 🙂 Trajnost, pigmentiranost, nanosenje i skidanje ruza-sve je za peticu, osim sto ce istaci ispucale usne. 4,2 grama kostaju oko 4 KM, u oficijalnim trgovinama GR i vise, a isplati se zaista dati i duplo jer je kvaliteta nenadmasiva. 🙂

