New in + prvo mišljenje

Drage moje, nadam se da uživate u neradnoj nedjelji i da ste u društvu dragih ljudi. 🙂 Danas sam za vas pripremila jedan duži članak jer se dosta kozmetike nakupilo, posebno jer je nedavno bio naš praznik, tako da krenimo. 🙂

collage

Odmah da kažem da su neke fotografije bolje, neke ne, ali kako kod nas u Sarajevu ovih dana nema sunca, to je bio jedini izbor. 🙂

12833358_209014969454438_1596071697_n

Šta reći o najboljem puderu svih vremena? 🙂 Revlon volim jer savršeno prekriva, ima jako svijetle nijanse (moja je Buff, druga po redu), daje prirodni sjaj licu i ako trebam matirano lice, dovoljno je skroz malo puder u prahu, savršeno se stapa sa ostatkom moga tijela i traje jako dugo. Zato mu se uvijek i vraćam. 🙂

Oriflame mlijeko za tijelo sam dobila od drugarice i zaista me odmah oduševilo. Divan spoj mlijeka i meda koji savršeno miriše, ostaje dugo na koži, dobro je hidratizira i dolazi u jako velikoj teglici, a sa druge strane se jako brzo upija pa ga često nanesem i na lice prije samog pudera. Čista petica, ako mene pitate. 🙂

Balea ‘lippenbutter’ odnosno puter za usne od limuna je zaista odličan. Često koristim mat ruževe za usne i jako su mi isušene, tako da tačno osjetim lagano peckanje kada nanesem ovaj proizvod, plus, divno mirišeee. 🙂 Seka mi ga je poklonila upravo jer volim voćne mirise, limun posebno, ali ovo je zaista proizvod koji želite imati uz sebe jer pomaže usnama u oporavku. Nanosim ga kada god sam kući, navečer prije spavanja ide deblji sloj, a ostavlja i onaj ‘glossy’ sjaj pa možete sa njim i vani.

12825667_209015349454400_154654598_n

Eveline jako volim kao brend, ali meni nijedna maskara općenito ne odgovara. Ukoliko imate lijepe trepavice (čitaj normalne) preporučujem vam, jer sam vidjela ODLIČAN efekat na trepavicama kod svoje sestre. Ja ili moram na neki kurs izvijanja trepavica ili uraditi ekstenzije istih. 🙂 Maybelline sjaj za usne divno miriše na voće, ostavlja lagani sjaj na usnama i odličan je za ‘nude’ dane.

11998422_209015439454391_74855637_n

Kada god kupim novi lak ili ukras za nokte, momak mi kaže: “A da li si sigurna da ti još jedan treba?”, znajući moju laganu opsesiju sa istim. 🙂 Ne, ne treba mi jedan, treba mi barem još nekoliko. 🙂 Odmah ću pohvaliti Miss sporty za koji stalno dobijam komlimente i dobila sam ga na poklon od seke. Divna smećkasta nijansa, koja ima podton crvene, koliko sam primjetila. Dole možete vidjeti kako izgleda. Essence je žarkoj pink nijansi, jednoj od mojih omiljenih. Nisam ga još probala na noktima, ali sam vidjela na papiru da je jako pigmentiran, wheee. 😀 I napokon sam nabavila jedan Misslyn lak. Ne vidi se lijepo na slici, ali se radi o laganoj tirkiznoj nijansi ili mint, neka između i unutra su male perlice, nešto tako. 🙂

IMAG213512833214_209014429454492_1306020303_n

Ovo je moje otrkiće i toliko mi se dopada da ću u skorijem periodu nabaviti SVE NIJANSE. Radi se o Essence longlasting liplinerima. Neću mnogo govoriti jer ću u narednoj recenziji predstaviti ove dvije nijanse, ali ih obožavam, toliko od mene, hvala Essence do neba. 😀 Ne znam jesu li nove na tržištu, ali sam ih ja tek uočila na policama.

12212086_209015199454415_235767944_n

Loše vrijeme ne utječe samo na ljude, već i na moje slike pa se ne mogu nikako popraviti. Ovo je Catrice sjena i tuš za oči u boji lavande, kako piše. Boja je lijepa, pigmentirana, ali tuš očajan. L'oreal perlice za nokte u bijeloj boji iz neke od prošlih godina, kupljenje na sniženju.

12835028_209014802787788_154047168_n12822227_209015526121049_1280396989_n

Essence paper manikura koja čeka da se isproba još danas ako mene pitate i Essence parcijalne trepavice ugrabljene također na sniženju. Trepavice nisu loše, mada mi se ne dopada jer s pri kraju previše raširene, ali služe svrsi. 🙂

12443209_209015072787761_507715568_n

Astor sjena u nekoj zelenoj nedefinisanoj nijansi. Primjetila sam da nije jako pigmentirana, ali mi se dopada ideja sjene u obliku tuša, malo deblje u zelenoj nijansi i preko crna tanja linija, plus parcijalne trepavice. U onim danima kada bude imala vremena da eksperimentišem i prilike. 🙂

IMAG2083

I toliko od mene. 🙂 Nadam se da ste uživale u našem danu, dobile dosta sitnica i poklonile istih i da će se tako nastaviti tokom cijele godine, da budemo mažene i pažene. 🙂 Pratimo se na Instagramu (gdje objavljujem i svoje kratke videe): sandzaktarevic.ines i fb profilu: Classy & Fabulous. Poljubac.

