Essence longlasting lipliner, recenzija

Ukoliko ste čitale moj prošli članak o novitetima koje sam nabavila, mogli ste primjetiti moje oduševljenje Essence Longlasting lipliner-ima. Istraživajući malo po internet blogger zajednici, primjetila sam da su izašli još prošle godine. No, ne mogu ‘kriviti’ samo sebe jer ih nisam uočila na policama, nekidan sam ih tražila u DM-u u BBI centru i opet ih nisam pronašla. Dakle, nisu svugdje prisutni tako da sam odahnula jer nisam mnogo ‘zaostala’ u novitetima. 🙂 Ukoliko vas zanima moje viđenje ovih olovaka za usne, swatchevi i kako ih ja kombiniram na usnama, nastavite čitati. 🙂

IMAG212312833214_209014429454492_1306020303_n

Situacija je bila ovakva: ušla sam u CM kupiti poklone za moje miljenice, zastala kod Essence štanda i vidjela ove prekrasne nijanse. Kupila sam ovu u žarkoj pink nijansi (naravno) i sutradan se vratila po nude nijansu, a planiram skupiti sve nijanse. 🙂 Dvije nijanse koje ću vam predstaviti su 05 Lovely Frappuccino i 03 Yummy Berry. Ovo je jedan drugačiji sistem olovaka jer se ‘izvrću’ i sadrže 0,23 grama proizvoda. Malo, ali nisam primjetila da se brzo troše. Ono što me prvo oduševilo je jer su jako kremaste, iako se radi o olovkama za usne koje inače jako isušuju usne.

Ostavljaju pravi mat efekat na usnama i tu nema dileme. Jako su pigmentirane, izgledaju poput pravog ruža za usne. Ono što sam primjetila da ako imam podlogu na usnama, tipa puder, ostavljaju slabiji trag što mi je čudno jer obično se dešava suprotno. Trajnost je odlična, za nekih cca osam sati, popravim dva puta otprilike jer ipak se primjeti suhoća usana pošto se radi o mat efektu. Vrlo lako se skidaju i… ne smijem više da ih hvalim. Jedino mi se ne dopada ta gramaža i osjećaj da se brzo troše, ali pristajem jer su i dosta jeftine-3,15 KM. A sada prelazim na predstavljanje samih nijansi. Odmah ću reći da imam prirodno pigmentirane usne, u nekoj rozo-crvenoj nijansi pa uzmite i to u obzir kada gledate kako nijanse izgledaju.

pixlr_20160315171304232IMAG2150 (1)IMAG2151

Ova nijansa je prava boja fuksije, a na umjetnoj svjetlosti izgleda i nešto tamnije. Ukliko volite vesele, žarke nijanse, nemojte je propustiti! 🙂

IMAG2147 (1)IMAG2147IMAG2146 (1)

Moje usne izgledaju sa ovom bojom dosta suho, tu nema dileme. I jesu suhe i nisam htjela da vam uljepšavam slike, bit će takve dok ne dođu u prethodno stanje. Dakle, nijansa za koju bih rekla da je tamna nude boja sa smeđim podtonom, čak izgleda kao da ide i na ‘mauve’. Toplo preporučujem da je nabavite, dosta su popularne ove nijanse za izgled kao kod Kardashian family. 🙂 A evo kako ih ja kombiniram:

IMAG2183IMAG2185

Izgledam malo čudno na ovim slikama, sve u želji da prikažem taj efekat. 🙂 Usne sam obrubila Essence olovkom, a na sredini usana je Miss sporty ruž u decentnoj rozoj nijansi, sve sam malo izblendala kistom i pomoću pudera u prahu dobila mat efekat. I dobila mnogo komplimenata za ruž taj dan. 🙂

IMAG2178

I sada jedan drugačiji look. Essence olovkom sam obrubila usne i krenula istom nijansom ka sredini, a zatim sam Rapsodi ruž u sličnoj nijansi nanjela na sredinu usana i izblendala. Potpuno drugačija boja, zar ne? 🙂

Moje lookove pratite i na mom Instagram profilu sandzaktarevicines jer sam tamo redovna, a i na fb profilu Classy & Fabulous. Šaljem vam poljubac. 🙂

