Tunjevina sa povrćem, zdravi ručak za ponijeti

Kako sam objavila nekoliko slika ovog jela na Instagramu (sandzaktarevicines), pa poslije i na fb stranici (Classy & Fabulous), dobila sam dostaa privatnih upita ‘kako i šta’ pa sam odlučila malo po malo napisati nekoliko recepata koje i sama koristim i koji su zdravi i ukusni, a nosim ih na posao i tako štedim na dosta toga, a vidjet ćete i pročitati neke moje prijedloge kako zamjeniti slatko kada ste na poslu/ fakultetu i držati se toga. 🙂 Ukoliko vam se ovakvi članci dopadaju, pišite i dijelite, te obavezno javite kako je vama ispalo, zaista se radujem utiscima. 🙂

naslovna

Moram priznati da mi nije bilo lako tek tako preći na pravljenje ručka kod kuće. No, kako sam se svaki dan osjećala lošije zbog hrane koju kupujem i jedem vani, duže mi je u glavi bila ideja da počnem nositi od kuće ručak. Dijete sam koje je naviklo na domaću hranu, a kada sam jednom prilikom pokvarila i stomak, nije bilo mnogo dvojbe. 🙂 Malo sam istraživala po internetu, tražila ideje i od tada svaki dan odvojim 20ak  minuta do pola sata za svoj ritual. I iskreno, bolje se osjećam kako jedem zdravije, stalno isprobavam nove recepte i preporučujem da pregledate police DM, Konzuma, Binga namjenjene za zdravu ishranu i dijabetičare, toliko se tu nalazi zdravih i ukusnih namirnica! Da ne bih dužila, krenimo sa mojim prvim i omiljenim receptom! 🙂

Zamrznuto i svježe povrće je za mene ‘must have’. Moja mama stigne pored posla uvijek kupiti i napraviti ručak, a uvijek se opskrbi raznim namirnicama. Nedjeljom idemo kod nane, a u blizini njene zgrade nalazi se trgovina zdrave hrane i tu kupim povrće koje volim. Da se razumijem, ne volim paradajz, patlidžan, gljive, … ma dosta toga, pa uvijek uzimajte što volite. 🙂 Povrće se kratko kuha, nekih 10 do 15 minuta, a za to vrijeme pripremam povrće koje svježe nosim, a to su u ovom slučaju paprike.

3

One uske, duže, crvene i slatke.. ma obožavam ih! 🙂 Isjeckam ih tanko, pospem sa malooo ulja i začina (origano i bosiljak), te stavim da odstoji dok pripremim tunjevinu. Bitno mi je da iz konzerve iscijedim ulje jer je tako zdravije, plus nekoliko puta mi se ulje prosulo po kutijici, što nije bilo fino nimalo. Zatim tunjevina (ja preferiram onu u komadu, ne sitne komadiće, a ‘marka’ mi nije bitna, bitno da je ukusna) ide u kutijicu, iscjedim ulje iz paprika i stavim u kutijicu i sve to zajedno sa kuhanim povrćem.

5

Pogledajte to šarenilo, ko to ne bi pojeo? Ja sam navikla na više manjih obroka tokom dana, tako da uz ovo ponesem i šnitu hljeba ili kifle, neku voćku i čokoladicu sa žitaricama. Kada jednom probate ovakav režim, vidjet ćete zašto sam ostala pri ovome i zaista mi se dopada. 🙂 Nije mi bitno jer jedem i hljeb uz ovo jer ne mogu zamisliti obrok bez njega, moj cilj nije smršati ili odbaciti apsolutno sve nezdravo već jesti što više kuhano, voće i povrće. 🙂

Ovo je moja zamjenska salata kojoj dodam piletinu ili rižu. Rotkvice OBOŽAVAM, tu su naravno i crvene i slatke paprike i zelena salata. Sve to ostavim nekoliko minuta u zdjelici sa začinima, iscjedim ulje i pomješam sa nekim dodatkom.

8

Spominjala sam vam da često kupujem na odjelu za dijabetičare i pronašla sam hrpu ukusih i zdravih stvarčica. Većina tih proizvoda sadrži samo ‘prirodni’ šećer koji nema dodataka i jako mi se dopada. Ova čokoladica mi je postala obavezna. Sadrži žito, sjemenke bundeve, prirodni šećer i neke žitarice i to mi je zamjena za neku ‘super slatku’ čokoladicu, uz neku voćku. Ukoliko vam se da, kući možete izrezati na primjer, jabuka na tanko, kivi, mandarine, banane… staviti u kutiju ili foliju i tako ponijeti na posao ili fakultet. 🙂 Moja kutijica je roze boje jer je to jedna od mjih omiljenih boja koja me veseli i inspririše, pa možete početi upravo od toga-pronalaska kutijice za užinu. 🙂

Ovo što vidite su tri vrste muffina: prvi su kalorični sa komadićima salame i sira, drugi vegeterijanski (meni najukusniji), a treći oni pravi ‘zdravi’ koji sadrže jaja, kukuruzno brašno, začine i povrće. Na Instagramu su me ljudi u komentarima i privatno pitali za recepte, ali ću ih na blogu obaviti u jednom u sljedećih članaka. Nadam se da vam se dopadaju i ovakve teme, ja volim kada ima svega pomalo i da pišem o onome što i sama koristim i primjenjujem. Volim i radujem me kada kod kuće pravim sebi obroke, prvenstveno, jer znam šta koristim, gdje je kupljeno i kako je skuhano, drugo jer štedim novac (a na ovakvom vremenu mi je i to bitno :)), te na kraju jer se ja osjećam zaista dobro kada jedem domaće, ukusno i zdravo. Voljela bih čuti i vaše prijedloge, kritike, te mi se javite ili tagirajte ukoliko iskoristite neki od vaših recepata. Uživajte u lijepom vikendu i šaljem vam poljubac. 🙂

