Miss sporty, ruž za usne (recenzija)

Drage moje, napokon nam je i proljeće stiglo, a sa njim i nježnije nijanse. Iako sam obožavateljica jarkih ruževa, uz ovo vrijeme mi pašu nježnije nijanse pa se i kod mene našlo nekoliko proizvoda u nježnijim tonovima i upravo danas vam donosim recenziju jednog od tih. Radi se o Miss sporty ružu za usne u baby rozoj nijansi, te ako volite iste-udobno se smjestite, uzmite omiljeni napitak i uživajte u nijansama u ovom članku. 🙂

IMAG2333

Topliji i duži dani su i mene inspirisali pa sam jako zadovoljna kako su fotografije ispale i kako je moj mobitel sarađivao sa suncem. 🙂 Ruž koji vam predstavljam je u nijansi broj 037. MS kao brend kozmetike je nekako zapostavljen, što smatram i nepravdom jer sam probala njihove maskare i ruževe i jako mi se dopadaju. Jednom brendu dosta znači reklama, pa valjda zato kod nas njihov brend nije toliko poznat/cjenjen. No, krenimo sa pakovanjem. Ambalaža je plastična, crna boja sa domišljatim providnim dijelom gdje možete vidjeti svoju nijansu koju uzimate. Dopada mi se. 🙂 Miris ruža mi je teško definisati, na nekom rubu je između onog nezgodnog mirisa (kao kod Revlon CS pudera) i onog nježnog mirisa jagoda, koji za nijansu preovladava. (koji opis :O :P)

IMAG2335IMAG2338

Nanošenje je lagano, a efekat koji se dobije je.. podsjeća me na one stare karmine koje je moja nana nosila, a vidjet ćete i na mojim usnama. Da, istaknut će nepravilnosti ili isušenosti, ali se meni dopada takav efekat. Nije napadan. Na usnama daje osjećaj hidratacije pa vam neće isušiti usne. Nijansa je, kao što sam i rekla, nježno roza i ima laganu pigmentaciju, što mi je zaista i razaumljivo kod ovih nježnih nijansi. Na usnama može trajati satima, uz jelo i piće, i priču, što je kod mene neizostavno. 🙂

IMAG2340IMAG2339

Vidite li kako je lagana nijansa? 🙂 Prozračna, nježna i idealna za nadolazeće proljetne dane. A evo i kako izgleda na usnama:

This slideshow requires JavaScript.

Nijansa sa laganim sjajem, ali ništa pretjerano. Ovaj ruž najčešće koristim u kombinaciji sa Essence olovkom za usne i jako mi se dopada efekat, iako je olovka prava ‘nude’ nijansa.

 

Cijena proizvoda je oko 5 KM, a nešto jeftinije ga možete pronaći na sniženjima u CM-u, DM-u i Didaco Shopu. Papir na kojem piše gramaža mi se izlizao pa vam ne mogu reći tačnu gramažu. 🙂 Za kraj vam ostavljam dvije sličice mojih novih proizvoda u sličnim varijantama i sve ono što me asocira na ovaj divni period godine. 🙂

IMAG2365IMAG2333

 

