New in + prvi dojmovi

Prošlih sedmica sam bila prava ‘nevaljala’ blogerica, ali planiram to ispraviti također u sljedećih nekoliko sedmica. 🙂 U dvije sedmice sam bila na dva putovanja (jedno planirano, drugo ne), radni vikendi i nezahvalno vrijeme i tu su uglavnom moje isprike. 🙂 Uglavnom, nakupilo se dosta stvari koje sam nabavila krajem aprila i početkom maja, možda i previše kada saberem sve, tako da vam u jednom članku predstavljam SVE proizvode i moje prve dojmove, a već ovih dana stižu novi članci, kako recenzije, tako i ‘road tripping’, pa i koji recept.

IMAG2680 (1)SDC11407

Počet ću sa dekorativnom kozmetikom jer me ona uvijek nekako više zanima, da li je bilo šljokica, raznih boja, dezena.. 🙂

Na prvoj slici su Malena lakovi. Nisam ih mnogo istraživala, to je novi brend u DMu-u i jako su mi se svidjele boje, cjenovno su jako prihvatljivi i kako sam ih već probala, reći ću da sam jako zadovljna i pigmentiranoću i postojanošću. 🙂

Sally Hanson lakovi su napokon moji i nisu me razočarali ni najmanje. 🙂 Možda čak sljedeći članak bude u jednoj od ove dvije nijanse. Ja sam ih nabavila preko jedne djevojke koja nabavlja njihove proizvode i zaista su kvalitetni. Prvu nijansu imam na noktima, nježna bež boja koja traje već peti dan, a druga je jarko naradžasta, idealna za ljeto.

Wet n wild kozmetiku nemamo u Sarajevu, pa sam jedva dočelala nešto njihovo kupiti u Splitu. Kako sam žurila (jer sam drugi put ulazila u DM :D), uzela sam samo lak koji je tako divan, ali nikako ne mogu da uslikam tu prekrasnu nijansu. Dakle, radi se o ljubičastim šljokicama koje su tako prekrasne i presijavaju se u nekoliko nijansi. Divota i zaista se nadam da ću uspjeti dočarati to na nekoj od budućih fotografija.

I Essence lak za kraj, zaista ih nema više. 🙂 Ovaj je iz kolekcije Berry, pigmentirana ljubičasta nijansa kojoj ne možete i ne želite odoliti, vjerujte mi. 🙂

Ovakva je bila situacija: birala sam koji ću časopis uzeti i kako se nisam mogla odlučiti, birala sam prema poklonu. Cosmopolitan je nudio Catrice ruž i dilema je riješena. 🙂 Radi se o kolekciji Ultimate i nijansi 300. Nije pigmentiran, daje nježnu roza boju koja vuče na boju breskve i ostavlja potpuno sitne šljokice. Idealan za dane kada vam se ne da šminkati ili preferirate prirodniji look.

Golden Rose u prekrasnoj ‘nude’ nijansi. Pomalo postajem ovisna o ovakvim nijansama i dođu mi odlične ako mi se taj dan ne stavlja neka jarka nijansa na usne, na koje sam navikla. Uskoro slijedi recenzija ovoga ruža koji me je ODUŠEVIO jer je poptuno mat, daje prekrasnu nijansu i ukoliko imate želju optički usne učiniti punijim, preporučuje ovu nijansu u kombinaciji sa malo tamnijom olovkom oko roba usana. Totalno u stilu devedesetih, a ja kraju članka i sama imam tu kombinaciju na usnama. 😀

IMAG2795

Moja standardna ekipa šminke: Rimmel puder kojem se iznova vraćam jer moje lice ostane matirano i na najvećim vrućinama, Miss Sporty maskara za koju moja sestra kaže da samo mojim čudnim trepavicama odgovara i Essence tuš koji je izdržao i osam sati putovanja po vrućini na mojim kapcima. 😀 Teta na recepciji u Splitu me pitala čak koji tuš koristim i kako to da izgleda kao da sam se upravo našminkala. 😀 Eto, čisti dokaz da ne trebaju veliki novci da biste kupile nešto kvalitetno.

Wel! losion za tijelo sam dobila od seke koja je opet njega naručila iz Švicarske. Divno miriše na voće, mislim na narandžu i odlično njeguje, osim ako nemate malo suhe noge pa će vam u tom slučaju trebati nešto masnije.

IMAG2803

Evo dokaza da vas izgled ipak može kupiti. 🙂 Sva tri proizvoda u zlatno – crnoj nijansi, nema smisla zaista. 🙂

Eveline regenerator namjenjen je blajhanoj i oštećenoj kosi, poput moje, i ima istu masku za kosu, koja sadrži keratin i baš zato sam ga uzela. Koristila sam ga samo jednom tako da još nemam prve dojmove.

La Rive je dezodorans koji miriše baš kao parfem iz iste kolekcije i zaista je prekrasan. Ne bih ga preporučila ljeti, kada se više znojimo, ili ako imate taj problem, ali meni je odličan u ovo promjenjivo vrijeme i držim ga u torbici jer mi služi i kao zaštita i kao zamjena za  parfem.

Syos šampon za kosu je također namjenjen oštećenoj kosi, pardon, jako oštećenoj. 🙂 U splitskom DM-u sam ga vidjela na akciji jer se povlači iz prodaje i bez razmišljanja uzela i super mi je u kombinaciji sa šamponom kojeg ću sljedećeg predstaviti. 🙂

IMAG2825 (1)

Da li je iko čuo za Aroma brend? Meni je ovaj šampon sjajan (mislim čak da sadrži samo prirodne sastojke, a odgovara mojoj oštećenoj kosi), pa me zaista zanima ko proizvodi ovako divne proizvode jer želim još svašta da probam. 🙂 Dobila sam još i njihov sapun na poklon i tako divno miirše da bih ga prosto pojela. 🙂

IMAG2824

Ne znam zašto su Bettina Baty gelovi za tuširanje toliko popularni, ja ću samo reći da su me razočarali. Miris je okej, ali ni blizu prekrasnog kokosa koliko zna biti intezivan, te se prekratko zadržavaju na koži- Idemo dalje.

IMAG2794

Fruttiniiiiii – krasni gelovi za tuširanje. U DM-u u Splitu sam našla super akciju- dva gela po cijeni jednog! Zašto toga nema u Sarajevu? Mango ide seki na poklon, a sebi i mami sam uzela ovaj od višnje jer obje volimo taj miris. 🙂 Jako mi se dopada miris, prosto priziva ljeto, ostaje na koži nekoliko sati i fino je njeguje, bez isušivanja. Tople preporuke. :))

IMAG2827 (1)

Za one koji vole pravi ‘glossy’ efekat na usnama, preporučujem Essence XXL i XXXL sjajeve za usne, meni su zaista sjajni u svakom smislu.

Herbalux prirodni sapun od grožđa miriše zaista sjajno i ide na poklon mojoj seki, te se nadam da neće pročitati ovo prije negoli joj dam. 🙂

IMAG2790

I za kraj jedan look sa Sarajevo Business Foruma. Dakle, na očima je Essence tuš i MS maskara za oči, a na usnama GR već spomenuti ruž koji je obrubljen sa Essence longlasting olovkom za usne Plum cake. Nadam se da vam se dopada, a uskoro vas očekuje više članaka. 🙂 Do tada, pratimo se preko fb stranice Classy & Fabulous i instagram profila inessandzaktarevic. Šaljem poljubac iz sunčanog Sarajeva!

