G. Rose, Velvet Matte, 30 (recenzija)

Ima li među vama ovisnica mat nijansi ruževa? Ako da, nastavite čitati, jer vam pišem o prekrasnoj, nude nijansi i to sa mat efektom. Da, radi se o Golden Rose ruževima koje ne trebam ni hvaliti jer su postali toliko poznati u našem regionu, a posebno kada se radi o Velvet Matte kolekciji. 🙂

IMAG2786 (1)

Počnimo sa samim pakovanjem koje vas prosto privlači svojoj bojom. Okej, barem mene jer obožavamovu boju višnje. 🙂 Pakovanje je plastično, ali čvrsto i neće vam se sigurno otvarati u torbici i neseseru.

IMAG2818

Radi se o jednoj nježnoj nijansi koja će se lako stopiti sa vašim usnama. To kažem jer su moje usne jako pigmentirane i ova boja nije nimalo povukla na neki rozi podton, dakle, radi se o čistoj i neutralnoj boji usana. Mogla bi na nekim usnama toplijeg podtona možda povući ka smeđoj nijansi. Ponavljam, možda. 🙂 Nema nikakvog mirisa, što je meni barem čudno i pohvalno. Na usnama daje pravi mat efekat, bez imalo sjaja, osim ako vi ispod ne nanesete labelo ili sjaj preko, što bi mogla biti super opcija za ‘no make up’ periode. 🙂

IMAG2817

Ja svaki dan koristim mat nijanse raznih brendova, pa slobodno smijem reći da su mi usne isušene i svjesna sam toga, i baš zato ne komentarišem da li će ovaj ruž isušiti vam usne To ostavljam drugim blogericama. 🙂 Moram reći da nijansa izgleda jako blago, ali je pigmentirana, samo ima tu tendeciju da se stopi sa usnama pa može na nekim djevojakam izgleda suviše ‘obično’.

IMAG2816

Iz tog razloga, jer sam i sama plava i blijedog tena, ja je najčešće kombiniran sa maloo tamnijom olovkom za usne koju nanesem na rub usana, Golden Rose u sredinu i dobijem divnu boju koja mi odgovara u svakom smislu. 🙂 Evo i kako izgleda na usnama:

IMAG2718

Ovdje imam labelo ispod ruža pa ima taj lagani sjaj, ali možete vidjeti kako se sama nijansa ‘stopi’ sa ostatkom usana i lica. Evo kako izgleda u kombinaciji sa Essence olovkom, nijansa Plum cake koja je mauve nijansa i  također mat i za mene idealna kombinacija:

huj

Lako se skida sa usana. Dakle, ova nijansa je u kombinaciji sa malo tamnijom postala neizostavna za mene u svakodnevnom šminkanju i ‘natjerala’ me da se odviknem od jarkih nijansi ruževa i isprobam i laganije i drugačije nijanse, te mi se dopada i u dnevnim i večernjim kombinacijama. 🙂 Jedino što mi se ne dopada jer nakon nekoliko sati, počnu se komadići ‘kidati’ sa usana, pa zato smatram da ga je najbolje skinuti sa usana i ponovo nanijeti, tako barem i sama radim sa većinom mat nijansi. Toliko od mene ovaj put, čitamo se i dalje 🙂