Deborah Milano absolute lasting liquid lipstick, recenzija

Danas vam predstavljam dvije nijanse Deborah Milano absolute lasting liquid lipsticka koji su me oduševili trajnošću i pigmentiranošću i, odmah ću reći, idealni su za poljupce. 🙂 Iako su u prodaju izašli još prošle godine, tek sada sam imala priliku da ih isprobam i danas vam predstavljam svoje viđenje ovoga proizvoda. 🙂
image

image

Prva nijansa je Classic red, koja je jedna jarko crvena boja koju morate imati u svojoj kozmetičkoj torbici. Meni je idealna kada nemam vremena za šminkanje, a treba mi nešto ‘upečatljivo’ i uz liniju tuša i maskaru, vaše usne će zaista zablistati.
image

Druga nijansa je jedna nježnija, koralna nijansa koja će na jedan nježan način istaknuti vaše usne i uz njega je dovoljno malo rumenila u istoj nijansi i u trenu možete izgledati svježe i odmorno – idealno za ponedjeljka. 🙂
image

Pošto se radi o dva proizvoda iz iste linije, koji imaju iste karakteristike tako cu ih i recenzirati, a razlika je samo u jednoj osobini, no, o tome na kraju članka više.
image

Pakovanje je plastično, sastoji se od JAKO preciznog kistića i dva dijela: prvi dio je mat, a drugi se nanosi kada se osuši prvi dio i daje pravi ‘glossy’ efekat. Kao što sam rekla, kist je jako precizan i ne treba vam nikakva podloga ili olovka za usne ispod. Nakon vrlo laganog nanošenja, slijedi pigmentacija koja je jako dobra i uz dva sloja dobit ćete pravu boju. Ipak, kod Coral nijanse se razlikuje boja u pakovanju i na usnama i mislim da je to plus u ovom slučaju jer se dobije iznenađujuće divna i svježa nijansa.
image

image

image

image

Moram reći da boja ruža jako zavisi od prirodnog tona vaših usana, a kod mene su usne jako pigmentirane u rozo – crvenkastoj nijansi. Prvi dio ruža se brzo suši, nakon desetak sekundi je gotovo te možete ostaviti i ovaj dio ukoliko volite mat efekat. U bočici izgleda kao da je sjaj sa shimmerom, ali nije, vidjet ćete. Ja sam osjetila ipak sa prvim slojem lagano zatezanje usana i to više kod crvene nijanse, nego koralne. Ništa strašno, ruž lijepo i tako izgleda. Drugi sloj će u potpunosti ukloniti osjećaj zatezanja i dati zaista lijep sjaj, bez ikakvih šljokica ili sličnih dodataka. On se također jako brzo suši i trajat će vam… satima i satima i satima. Dajem vam riječ da će osušen preživjeti i poljupce i piće i priču, jedino će kraće trajati ukoliko jedete, što je sasvim normalno kada sjaj dolazi u dodir sa masnoćama.
image

image

image

image

image

Priložila sam i fotografije kao dokaz.Na prvoj fotografiji ruž nije u potpunosti osušen, dok na drugoj jeste i vidite koliko se malo primjeti.
image

image

Naravno, nakon više od cca. pet sati, ruž (posebno ukoliko nanesete samo prvi dio) počet će lagano se skidati sa usana u komadićima i to u većem razmjeru kod ovog mat crvenog, nego koralnog (barem u mom slučaju) tako da preporučujem skinuti skroz ruž i nanijeti ponovo. To možete uraditi za dvije minute, a uštedjet će vas muka. Ruž se JAKO teško skida, posebno prvi mat dio. Pokušala sam sa micelarnom vodom, kremama,.. tako da ćete se namučiti i nemam dobar savjet, jedino da ruž sa mat efektom ćete lakše skinuti ukoliko nanesete i sjaj za usne prije skidanja ovog ruža. Čudno, ali će upaliti. 🙂
image

image

Mislim da su fotografije najbolji dokaz za sve ovo što sam napisala. Zaista sam zadovoljna ovim ruževima i čak i mnogo skuplji ruževi se ne mogu porediti sa osobinama ovoga, posebno ukoliko govorimo o trajnošću jer je ona meni jako bitna. 🙂 Za cijenu oko 19 KM dobit ćete prekrasan proizvod vrijedan svake pohvale. 🙂 Na mom insta profili inessandzaktarevic mozete pronaci i kratki video o nanosenju i kratkom testiranju Classic red DM ruza za usne. Citamo se i pratimo. 🙂

