Borba gelova za tuširanje: Bettina Barty, Fruttini, Balea & Dove,

Danas pričamo o gelovima za tuširanje koji su se našli u posljednih mjeseci u mom kupatilu, a mislim da se radi o idealnim za ljeto, sa različitim mirisima i za svačiji ukus. Upravo zato sam ih smjestila u jedan članak, a vi izaberite pravi za sebe. 🙂

IMAG3330IMAG3329

Počet ću sa Bettina gelom i kupkom za tijelo od kokosa. Volim SVE što ima veze sa tom divnom namirnicom – njegovim veličanstvom kokosom! Dakle, ne samo Raffaelo kuglice, već i sladolede od kokosa, losione, kreme.. ama baš sve! 😀 Velika sam očekivanja zato imala od poznatog brenda B.b. kada sam dobila ovo veliko pakovanje.

IMAG3321IMAG3320

Dopada mi se pakovanje jer se u njemu ipak nalazi pola litre po cijeni od nešto više od 10 KM. To nije dobro samo u slučaju ukoliko vam mirisi dosade brzo, kao meni, pa više volim mijenjati i zato mi je draže imati ih više u kupatilu. 🙂 Miris samog gela nije intezivan niti plastičan, neko umjereni miris kokosa koji zaista lijepo osvježi u ovim toplim danima. Rijeđe je teksture, lako se nanosi i sapire sa tijela. Ne dopada mi se jer vrlo brzo nestane miris sa tijela, imala sam veća očekivanja. Nisam primjetila da mi je koža suha nakon, ali ne smijem ni reći da je hidratizuje. Znam dosta djevojaka koje su oduševljene i gelovima i losionima za tijelo Bettina, ali nisam među njima. Vama će se dopasti ukoliko volite lagane mirisne note kokosa koje lijepo osvježavaju, ali nakon tuširanja ipak nanesite losion za tijelo od kokosa da biste imali potpuni dojam. 🙂

Sada je na redu voljena Balea sa mirisom manga. Ko ne voli voćne mirise ljeti? 🙂

IMAG3327IMAG3325

Pakovanje Balee je klasično, kako smo i navikli. Btw. vidjela sam njihove kupke u crnoj i zlatnoj ambalaži, jeste probale? Ja nikako da se sjetim, izgledaju njami. 🙂 Pakovanje je plastično u bojama ljeta i dakako da nas privlači da ga kupimo. Miris je jako lijep, ne slatkast, već jednostavno mirišljav i podsjeća zaista na ljeto. Vrlo lako se nanosi, lijepo njeguje kosu i super mi je jer je i sam gel u istoj boji. 🙂 Miris se ne zadržava dugo na koži, ali dovoljno da se osjetite da ste na Havajima dok jedete divne voćkice. 🙂

IMAG3326

Ukoliko volite tropske mirišljave mirise, voljet ćete i Baleu koja svakako je poznata po odličnom omjeru cijene i kvalitete. Ja najčešće koristim ljeti ovaj gel, kada dođem umorna i oznojena s posla – ništa ljepše od ovog divnog mirisa. Poslije nanesite fini losion od istih voćkica i mirišite cijeli dan! 🙂

A sada dolazi na red Fruttini gel za tuširanje sa mirisom trešnje – višnje. U neudumici sam jer na engleskom jeziku oboje ima isto značenje, ali mislim da se ipak radi o trešnjama. Btw. – njamiiii, ljeto mi je idealno za jagode, trešnje, višnje i smokve, plus lubenice, mogla bih živjeti od njih. 😀

IMAG3309

“My red carpet is cherry” poručuju iz Fruttinija, jako slikovito. 🙂 Nešto drugačije pakovanje negoli smo navikli. Usudim se reći mladalačko, veselo, jarko i žarko. 😀 Možda ćete imati nešto manju kontrolu nad istiskanjem, ali “tušilica” nikad dosta, zar ne? 🙂 Miris je krasan, svjež, pravi miris trešnje, voćni, mirišljavi i osvježavajući. Ima i divnu boju i lako se nanosi. Ne pjeni mnogo, rekla bih da se sastoji od malih balončića koji se lijepo rasporede. Ne ostavlja nikakve tragove na koži, mada nisam primjetila ni da je hidratizuje.

Ovaj gel je odličan za ljetne dane i voljet ćete ga ukoliko volite ove cvjetno – voćkaste mirise. Ne dopada mi se jer miris ne traje dugo na koži mada je samo pakovanje neodoljivo, kao i sam miris. :))

A sada dolazi Dove gel za tuširanje sa jednim neobičnim mirisom – zeleni čaj i krastavac, ukoliko se dobro sjećam. 🙂

IMAG3314IMAG3316(1)

Budite iskrene, da li očekujete mnogo od gela koji se sastoji od krastavaca i zelenog čaja? Iako znam okrepljujuća svojstva ove kombinacije, nisam mnogo očekivala od mirisa. Pogađate, prevarila sam se. 😀 Miris je PREKRASAN, pravo osvježenje, neobično i zaista mislim da bi se svima moglo dopasti. Toliko sam oduševljena mirisom da sam zaboravila reći nešto o samom pakovanju. 🙂 Malo je drugačije nego kako smo navikli, otvara se na zanimljiv i praktičan način – istinut ćete taman koliko vam je potrebno. Plus, zelene je boje. 😀 Sama struktura gela je kremasta, nježna, jako lijepo se pjeni i super je i ukoliko se brijete. Miris traje dugo nakon tuširanja.

IMAG3317

Da budem iskrena – ovo je moj favorit jer mu ne mogu naći manu. 🙂 Volim, volim, volim i volim. 🙂

IMAG3331IMAG3330

Imate li vi svog favorita i neki gel za preporučiti? 🙂

 

 

