New in – juni, proizvodi i prvi dojmovi

IMAG3550

Ljeto nam je stiglo, a sa njim i jedan novi članak. Ne znam za vas, ali ja sam početkom ljeta počela još više voditi brigu o svome licu i kosi (u nastavku kažem vam i razlog) te sam našla nekoliko proizvoda za koje smatram da će mi i koristiti u tom pogledu i baš zato ovdje većinom vidite preparativnu kozmetiku. 🙂 Neću dugo pisati, dosta je proizvoda pa sam zato radila grupne slike da bih olakšala posao. 🙂

IMAG3521

Prvi medići koje vidite su ustvari poklon od moje mame i sestre za Bajram. Kupljeni su zajedno kao dio paketića u Didaco shopu i nemaju naziv, barem ga nisam primjetila. Jako dobro su opisani i prema bojama – pink je jedan divni ljetni miris, osvježavajući i sa dosta cvjetnih nota i idealan za ljetne dane, dok je plavi dosta prodoran, dubok i jak i odgovara više za nanošenje noću ili u maloo hladnijem periodu. U svakom slučaju, ja sam oduševljena paketićem i divan je kao poklon. 🙂

IMAG3531IMAG3522

Moje lice je postalo jako dehidrirano u posljednje vrijeme, vjerovatno zbog nekorištenja adekvatnih proizvoda i redovne upotrebe mat pudera, pa sam si odlučila nabaviti nove kremice za lice i micelarnu vodu. Micelarna voda koja izgleda čarobno je Ziaja od jasmina, bez mirisa i namjenjena je starijoj koži, no, obećavam da ništa neće štetiti ni mlađoj koži. Koristim je oko mjesec dana tako da uskoro slijedi recenzija i neću više pričati o njoj, samo ću dodati da je volim. 🙂 Ovdje imam i dvije kreme – Rosal koja je svima poznata, gusta je i idealna ukoliko imate problema sa dehidriranošću te THS – manje poznatu kremu koja je napravljena od prirodnih sastojaka, rijeđe strukture i divno miriše. Rosal nanosim obično navečer jer se teško razmaže i treba joj vremena da se uspije, ali ne škodi je nanijeti i prije pudera i u tom slučaju joj treba vremena da se osuši. THS od meda više koristim za nanošenje na neke dijelove tijela nakon tuširanja i jako je dobra, a na licu se brže upija.

IMAG3534

Rexona i Dove su mi dva omiljena dezodoransa i izdrže čak i jače vrućine i znojenja koja su prisutna ljeti. Nije ni čudo da joj se vraćam, posebno tokom sniženja. 🙂 Adidas dezodoranse je mama nabavila, trenutno ih isprobavam, mada divno mirišu. Posebno mi je slatko i praktično ovo mini pakovanje koje stane u svaku torbu i nosim ga sa sobom. 🙂

IMAG3549

Himalaya Herbals je prirodna kozmetika i do sada nisam imala priliku probati njihove proizvode, mada sam čula dosta pohvala. Ova krema za ruke mi je prva od ovog brenda i sastoji se od bademovog ulja i još nekoliko sastojaka i jako je dobra, mada ja i nemam problema sa suhošću ruku. Sigurno ste vidjele da je Afrodita izbacila novu kolekciju gelova za tuširanje za uljnoj osnovi, a ja imam onaj od mangolije. Dopada mi se jer zaista imate osjećaj da se tuširate sa nekim laganim uljem koje divno miriše, samo ne traje dugo na koži. Definivno imam želju probati onaj sa mirisom ruže, mmmm. Moram napomenuti da su gelovi napravljeni bez parabena tako da je to još jedan plus prirodnoj kozmetici Afrodita. ❤

IMAG3538

A sada i proizvodi za kosu su tu. 🙂 Kosa mi je tretirana blajhom i hidrogenom što skoro uvijek znači i oštećena, nažalost. Trudim se redovno nanositi razna pakovanja te sam nabavila nova tri proizvoda. Tu je moj najdraži brend Subrina, kada govorimo u njegi kose, tačnije regenerator i sprej za zaštitu od toplote. Nisam sigurna koji više miriše i jako me podsjete na odlazak frizeru jer je i moja frizerka iste koristila. Neću više pisati jer ću svakako uraditi i recenziju. M style je meni nepoznat brend, ali su jedini imali u CM-u ehoton u dim sivoj nijansi. Ovo mi je odlična stvar jer čini da moja kosa dugoo ima taj pepeljasti ili sivkasti ton, zavisno od farbe koju koristim. Znam da postoji i ehoton od litar te se planiram zaputiti u potragu za takvim i možda onim koji ostavlja neki ljubičasti odsjaj na plavoj kosi. 🙂

IMAG3548

Essence olovke za usne OBOŽAVAM i uvijek ih redovno kupujem. Ne znam tačne nazive nijansi, ali iz stare kolekcije mi je obavezna Femme Fatale u žarko crvenoj nijansi, dok ona sa mauve i bojom fuksije je obavezna iz nove kolekcije – gdje se olovke ne šilje. Tu je i Gabrini odlična olovka koja također odlično mijenja ruž za usne i sestra mi ju je poklonila, samo je debela pa je ne znam zašiljiti te Essence lak u nekoj bordo tamnoj nijansi. Češće kupujem olovke jer imam dosta ruževa za usne koje nikako da potrošim pa ih ovako kombiniram i pravim nove nijanse na usnama – u čemu uživam. 🙂 I to bi bilo sve za ovaj put, uskoro idu recenzije i koji LOOk of the day. Pratite me ne Instagramu – inessandzaktarevic i na fb stranici Classy & Fabulous. 🙂

 

 

 

