Ziaja, micelarna otopina Jasmin +50, recenzija

IMAG3524.jpg

U ovom postu predstavljam vam Ziaja micelarnu otopinu namjenjenu zreloj koži iznad 50 godina, no, mislim da i ptice na grani znaju da ovakve proizvode možemo koristiti i mi mlađi, posebno jer se radi o kozmetici Ziaja koja je poznata jer u svom asortimanu sadrži sve proizvode sa minimalno konzervasa i NISU TESTIRANI NA ŽIVOTINJAMA. Mislim da je ovo jako bitan podatak i zato od početka imaju moje simpatije – posebno jer su i jako prirodni i koriste dosta prirodne sastojke. 🙂 Dosta u uvodu, idemo na recenziju. 🙂

IMAG3522.jpg

Micelarna voda dolazi u jednostavnoj i primamljivoj bočici u nekoj laganoj pink nijansi. Možda mogu reći da je boja jorgovana, kao i sama vodica. Nema mirisa nikakvog iako je jedan od glavnih sastojaka jasmin koji meni jako lijepo miriše i koristim ulje od jasmina čak i u pranju tepiha. Propilen glikol je jedan od sastojaka ovdje, ukoliko se razumijete u sastojke i onda znate da on može malo iritirati. Pri nanošenju mene malo pecka za oči ukoliko nanesem previše. Na micelarnoj također piše da je namjenjena starijoj i suhoj koži, dok je moja dosta dehidrirana i dopada mi se kako utiče na kožu.

IMAG3525.jpg

Kao što sam navela, peckala mi me za oči ukoliko sam je nanjela nešto više, ali ništa strašno jer znam kako zna biti pošto imam osjetljive oči. Lice jako lijepo očisti, pošto imam masnu kožu koja je posebno osjetljiva ljeti, isperem svakako sa lica micelarnu i ponovo obrišem maramicom ili krpicom te nanesem kremu za lice. Nakon čišćenja, licu daje osjećaj kao da je čisto i sekundu zategnuto što nikako nije minus.

IMAG3526IMAG3531

200 ml micelarne vode platit ćete oko 6 KM, nisam sigurna za cijenu jer sam je nabavila na sniženju, ali mislim da se isplati. Bez obzira kojoj životnoj skupini pripadate, sigurna sam da će svima odgovarati bezmirisna micilearna koja dobro radi svoj posao i ima povoljnu cijenu. 🙂

