Avon Advance Techniques – UV sprej za zaštitu kose od sunca i Avon vodica za lice s aloe verom i pamukom, prvi dojmovi

Ljeto je u punom jeku što znači da donosi sa sobom i dodatnu zaštitu. Ovog puta, donosim vam svoje prve dojmove o dva Avon spreja – prvi je UV sprej za zaštitu kose od sunca, a drugi Avon sprej za lice sa aloe verom i pamukom. Koristim ih dvije sedmice te sam jedan dan boravila na bazenu tako da su zato ovo moji prvi dojmovi, a trebat će nekoliko dana na moru da bih uradila potpunu recenziju. Pa krenimo! 🙂

IMAG3813IMAG3814

Avon Advance Techniques UV sprej za zaštitu kose od sunca

Mislim da o zaštiti kože i kose ljeti ne trebam mnogo pričati. Moja kosa je izuzetno suha što posebno dolazi ljeto do izražaja. Zato sam se odlučila uzeti ovaj sprej, a nisam ni mogla odoljeti nagovaranju sestre jer prekrasno miriše. 🙂

IMAG3806

“Novi UV sprej sa summer hair saver kompleksom; sadrži UV filter, proteine, pantenol i ekstrakt algi. Advance Techniques Sun-Light Spray kreira zaštitni sloj koji štiti kosu od sunca, isušivanja, blijeđenja boje i soli. Nananosi se na čistu, ručnikom prosušenu kosu (prije nanošenja proizvoda za oblikovanje) i omogućuje nam bezbrižno uživanje u sunčanom danu”, kažu iz Avona. 🙂

Prvo bih napomenula da su ovo moji prvi dojmovi o ovom proizvodu, konačni zaključak mogu dati nakon mjesec do dva. Samo pakovanje priziva ljeto i teško mu je odoliti, zar ne? 🙂 Razmišljala sam koji proizvod naručiti za kosu dok sam listala Avonov katalog i sestra mi je rekla da mi ništa drugo i ne treba, osim ovog spreja. Miris je prva stvar koja će vas osvojiti. Ne mogu ga definisati, ali idealan mi je za ljeta. Ne zadržava se dugo na kosi, barem ne u mom slučaju, dok ga moja sestra voli upravo jer joj kosa miriše cijeli dan. Svi smo različiti.:)

 

Vrlo lako se nanosi na kosu i zaista prekrasno miriše i tu se zadržava sat do dva. Ukoliko sam dobro shvatila, nanosi se nakon pranja kose, mada sam ga ja testirala i dok sam bila na bazenu i dok sam mazala se kremom za tijelo, nanosila sam ga i na kosu te mislim da se može i tako koristiti. Moram reći da imate prekrasan osjećaj dok na plaži mirišete na ovo čudo malo. 😀 Znam poprskati kosu sa njim i kada se okupam ili krenem vani. No, da li radi svoj posao? Kosu sigurno ne masti. Da li štiti od UV zračenja? Morat ću sačekati kraj ljeta i vidjeti stanje u kojem je moja kosa. Ukoliko naručite ovaj sprej, preporučujem da tokom ljeta svakako koristite na visokim temperaturama i kapice, marame, šešire – šta volite jer ne može samo jedan proizvod brinuti o vašoj kosi.:)

Sadrži UV filter i keratin što je zaista obećavajuće.:) Ono što moram dodati je da se moja kosa puno lakše raščešlja sa ovim sprejem, dok je oblikovanje jednako teško sa mojom teškom kosom. 🙂 Bit će izazvod testirati ga na mojoj kosi ovo ljeto jer sam plava, sa izraženim blajh pramenovima pa ćemo vidjeti da li će moja boja opstati.

IMAG3809

Avon hidratantni sprej za lice – aleo vera i pamuk

Ovo ljeto sam obećala sebi uzeti neki sprej za lice ili termalnu vodicu za vruće ljetne dane i sasvim slučajno sam naišla na ovu zanimljivu ponudu.

“Za vruće ljetne dane! Hidratantna i osvježavajuća snaga aloe vere i pamuka, idealna za ljetne dane! Hidratantna vodica za lice – u trenu osvježava, hladi i hidratizira kožu – idealno za vruće dane za sve tipove kože. Bez alkohola”, kaže Avon.

IMAG3811

Vrlo jednostavno pakovanje, a sprej se dakako lagano nanosi. Ukoliko govorimo o sastojcima, za aleo veru znamo svi koliko je značajna i ljekovita i ona mi se na prvi pogled jako dopala u sastojcima. Što se tiče pamuka, nisam sigurna koliko on znači u ovom sadržaju i koja je korist, moram da priznam jer se nisam ranije susrela sa njim u nekom proizvodu. Ovaj sprej mi je jako koristan bio na bazenu, ali i u običnim situacijama ga volim nanositi. Možda bi samo tada bilo zgodnije manje pakovanje jer ne može stati u manje torbe, kakve stalno nosim. 🙂 Preporučujem da ga u toplim ljetnim noćima držite u frižideru i onda sljedeći dan će vodica biti hladna nekoliko sati. Sprej nimalo ne iritira kožu, zaista osvježava i to najbolje kada odstoji upravo u frižideru. Ne smeta mi ni ukoliko dođe u dodir sa očima i ne skida šminku. Naravno, sve zavisi kakvu šminku koristite, no svakako nemojte nanositi sprej onda u velikim količinama. Meni prija čak i na tijelu kada mi je potrebno osvježenje.

IMAG3810

Posebno me iznenadilo jer, čak i kada satima putuje sa mnom – na posao, stoji na u torbi, na plaži, ugrije se, ali sprej nikako nije vruć pa da vam ne prija. Jako osvježava. Jedva čekam isprobati ga i u morskim prilikama i mislim ga nositi u mini frižideru, no, vidjetćemo još. 🙂

IMAG3814

Stigli smo do kraja ovih mojih prvih dojmova i to svakako uzmite u obzir – ovo još nije krajnja verija. Oba proizvoda se mogu pronaći u Avonovim katalozima – 100 ml sam platila na sniženju oko 5 KM, a mislim da popust i dalje traje – ne čekajte. 🙂 Do sljedećeg čitanja. 🙂

