Summer 2016: Dubrovnik <3

Dobar dan i to tmurni ponedjeljak, drage/ dragi moji! 🙂 Kao što sam objavila na fb stranici, mobitel mi se pokvario, a sa njim i fotografije koje sam pripremila za članke, tako da ću se neki period snalaziti “kako znam i umijem”, kako bi naši ljudi rekli. Nedavno sam se vratila sa putovanja iz čarobnog Dubrovnika gdje sam iskoristila šest dana godišnjeg odmora, a vjerujte da se osjećam kao da sam odmarala mjesec dana. Zato sam odlučila predstaviti vam sva mjesta gdje smo bili, dati poneki savjet i reći općenito svoje mišljenje. 🙂 Ukoliko vas zanima roud trippin također u Dubrovnik za Novu godinu, klik OVDJE (kada sam se ponovo i zaljubila u ovaj grad), a ako vas zanimaju najljepše plaže, kako do Lokruma i šta tamo vidjeti, smještaj na Lapadu i još svašta nešto, nastavite čitati. 🙂

This slideshow requires JavaScript.

Ovog ljeta sam sa momkom boravila u Dubrovniku i super ponudu u hotelu “Adriatic” smo pronašli preko stranice Booking tako da mogu dati tople preporuke, barem što se tiče ovog puta – sve što je pisalo, tako je i bilo. Hotel Adriatic sadrži i posebne paviljone sa dosta nižim cijenama, dok svi sa hranom kao uključenom uslugom jedu u restoranu ovog hotela gdje je sve što smo probali bilo FANTASTIČNO. 🙂

uiifeee

 Ovo je pogled iz njihovog restorana ujutru, a slika dolje je navečer, pred večeru, koja izgleda nestvarno i kao dio televizijskog programa. Ujutru i navečer smo imali švedski sto (ručak nismo odabrali kao dio ponude) i posebno mi se dopalo jer je za večeru se svako veče mogla odabrati neka vrsta ribe, što nisam propustila. 🙂 Svježa i ukusna riba, posuta sa maslinovim uljem i malo limuna je bila na mom meniju svako veče. Tu sam probala prvi put i pitu sa rižom i brokulom i JAKO MI SE DOPALA. U principu, radi se o u maleni u krug posloženoj riži i brokuli i oko toga se nalaze dva sloja lisnatog tijesta. Nisam nigdje uspjela pronaći recept. :/

ftrtz

 Hotel se nalazi na Lapadu i ko je bio u ovom dijelu Dubrovnika, sigurna sam da se i vratio. 🙂 Tu se nalaze najljepše plaže, kod svakog hotela, prekrasni kafići i imate i posebnu, ograđenu rutu za šetanje uz more uz koju se nalazi i mnogo restorana. Udaljeni ste tek 10 – 15 minuta vožnje gradskim autobusom od centra grada, a ovdje imate potrebnu tišinu i čistoću. Karta autobusa košta 15 kuna, nikada ne kasne, ažurni su i posjeduju klimu tako da – sve pohvale. Na Lapadu bih izdvojila plažu kod hotela Kompas koja se sastoji od sitnog šljunka i u moru, što je meni jako bitno. Ulaz na skoro svaku plažu je besplatan, jedino su privatne kod nekoliko hotela, na vama je samo da birate da li više volite stjene i uvale ili plaže sa šljunkom i više ljudi. 🙂 Nemam slika sa ove plaže, ali imam sa još jedne divne plaže – u centru grada, koja je sa razlogom najljepša u ovom gradu – Banje plaža. 🙂

 

wsdffwes

Ukoliko niste blizu centra, trebat će vam više vremena da dođete do ove plaže, ali se isplati. Mi smo sa Lapada putovali do centra nekih 15 minuta zbog jutarnje gužve (nekako smo se i momak i ja smjestili na sjedište u autobus sa svim stvarima – peškirima, torbama, dušecima i sami smo sebi bili smješni :)), te imate hoda kroz Stradun nekih 15-ak minuta, što vam ne bih preporučila jer preko dana imate najezdu turista sa kruzera pa probajte zaobilaznim putem. Ovdje se nalazi potpuno sitni šljunak, kao i u vodi, sunce zbog tog pijeska zaista grije jače (ili smo mi ‘uhvatili’ najtopliji dan), a iznad plaže se nalazi PREKRASNI kafić i restoran koji pruža pogled na more i plažu. Sav kafić je napravljen iz bijelog kamena koji se idealno uklopio u ovaj prostor. Sa plaže se pruža i pogled na poznate zidine Duborovnika. Na jednom ulazu na plažu je stajao čuvar koji je pojednicima branio unošenje hrane i pića, mada nas nije ni pregledao. Ukoliko je već plaža javna, ne vidim poentu ovoga, no dobro. Nemojte propustiti priliku uživati u ovoj ljepoti. 🙂

gfh

Dio naših ludosti sa Banje plaže. 🙂 Mi smo iskoristili priliku dok je sunce najjače i prošetali Stradunom i okolnim dijelovima grada.

wwwwsaaaaghh

A šta se nalazi iza ove slike? Lokrum, na koji sam imala želju otići još od zime. Jedan dan smo se odlučili, krenuli na gradski autobus, na Stradunu pronašli dva brodića koji voze na Lokrum i otišli. Cijena karte je 100 kuna (što nije malo i prije je bila jeftinija), ali za cijeli dan tamo se isplati. Lokrum je raj na zemlji koji je prošao kroz minimalan ljudski utjecaj, tu se nalazi mnogoo paunova i žečića, voda je čista u svako doba dana i noći. Legendu o Lokrumu pronađite na internetu, meni se jako dopada. Vožnja do tamo traje 15ak minuta, ja bih voljela da je duža iako se jako bojim duboke vode. Na brodić stane oko 200 ljudi, svi uživaju u plavetnilu i zato preporučujem da krenete što ranije jer zadnji brodić za Dubrovnik kreće u osam sati.

ztrpoperj

Zar nisu divne životinjice? I sve do jedne će vam jesti iz ruke, kao da su pravi kućni ljubimci. Ovo je ipak njihov teritorij, ostrvo gdje žive i nisu nimalo stidne jer su ipak ljudi na vašem teritoriju pa se moramo tako i ponašati. 😉 Prva plaža na kojoj smo bili je ona na stijenama – gdje možete vrlo brzo izgoriti ukoliko ste svijetli kao ja, a i nije za nevještne plivače, opet poput mene. 🙂

er

rtzrttfdg

Mala plažica sa Mrtvim morem je zaista preslatka i nemojte da ne odete tamo. Čim prije, jer ovdje sunce nestaje nakon 17 sati. Prisutne na plaži je oduševio paun sa kraljevsko plavim nijansama koji je ušetao na plažu (kao što rekoh, to je ipak njihov teritorij :)) te se šetao po peškirima i tražio šta će jesti. Wellnes keks jedu i paunovi i zečići, ja sam ostala zbog njih bez čitavog pakovanja, šta ću kad su preslatkiiii. 🙂 Sljedeća stanica bila nam je obližnja plaža koja mi je najljepša na Lokrumu jer zaista posebno izgleda, evo i dokaza :

rrrrtzjjopp

Morate zaista duboko zagaziti ukoliko mislite duboko plivati, tako da sam ja uživala u plićaku, na stijenama u društvu rakova koji se primjete jer je voda kristalno čista, te zalasku sunca. Na ovakvim mjestima duboko udahnete i izdahnete i pripremate se za radne dane koji su na spisku sljedeće sedmice. 🙂 Zadnji brodić je kretao u 20 sati tako da smo požurili sa ovog čarobnog otočića, mada bih ja ovdje rado provela čitav svoj odmor. ❤

hghj

Za kraj sam ostavila Stradun koji je poznat baš svima, ali mislim da posjeduje poseban duh i atmosferu. Pogled sa ulaza i izlaza na Dubrovnik i luku je divan, nezaboravan i zaista opuštajući. Gradska kavana je nezaobilazna ukoliko mene pitate, probajte Arsenal kup ili jednostavno, limunadu.. sve je divno, uključujući i osoblje ovdje koje nam je jedno veče donijelo i dekice zbog jake bure. 🙂

ghuuftgerrrr

Ovo je bio odmor za deset, Dubrovnik me iznova oduševi i preporodi i najradije se ne bih ni vraćala kući. 🙂 Čarobno mjesto sa neobičnim turistima (kojih je mnogoo više preko dana na Stradunu), mirni Lapad koji sadrži mnogo hotela, restorana i kafića, čak i mini zabavni park, o magiji na Lokrumu ne trebam ni pričati jer je toliko nestvaran te divnim plažama gdje možete uvijek naći neku za sebe. Ne mogu izabrati šta mi je ljepše, jedva čekam i nadam se povratku ovamo. ❤ Nadam se da vam se dopao samo mali dio mog putovanja ovog ljeta. ❤

