Deborah Milano Liquid Gel Eyeliner 03, recenzija

Volite li plavu boju na kapcima? Moram priznati da sam je zavoljela ovo ljeto i ovaj tuš sam zaista koristila sve do početka ovih jesenjih dana, kada više koristim neutralnije boje na očima i usnama. Deborah tuš sam zaista slučajno kupila, jer je došao u kombinaciji sa maskarom, te je oboje koštalo nekih 8 KM, što je zaista dobra ponuda. Na dobru ponudu, dodamo da cijelo ljeto priželjkujem plavi tuš te da sam odbrojavala dane do odlaska na more – tako da nije bilo šanse da propustim ovu priliku. 🙂 Da li mi se dopao tuš, pročitajte u nastavku, a usput pogledajte i kako izgleda na kapcima.

2016-09-16 12.03.51.jpg

Radi se o zanimljivom pakovanju, ukrašenim plavim, sivim i crnim nijansama. Dopada mi se. Količina je dosta mala, ali vam trebaju dva sloja da dobijete lijepu liniju. Radi se o pigmeniranoj strukturi, koja će dati sjajni efekat. Ne previše, ali dovoljno da zaista lijepo izgleda. Četkica mi se jako dopada, mala je, črsta i lako se upravlja sa njom i rado bih je koristila i za druge tuševe.

2016-09-16-12-01-142016-09-16-12-03-12

Radi se o srednjoj pigmentiranosti, kojoj će dobro doći i drugi sloj, mada ja tako radim sa svim tuševima. Za svaki slučaj. 🙂 Ovakva boja pristaje lijepo na tamnim očima i dovoljno je malo maskare i da istaknete oči na pravi način, za dnevnu varijantu. Pored toga, tuš je vodootporan, lijepo podnosi i vrućine i ukoliko imate neku alergiju i tu toplo preporučujem. Maloo teže se skida, ali ništa što jedna micelarna ne može riješiti. 🙂

2016-09-16-12-04-00

A evo i kako izgleda na meni i kako sam kombinovala ovaj tuš u svojim kombinacijama i ne obraćajte pažnju na moje siromašne trepavice. 🙂

2016-09-06-10-17-102016-09-08-09-40-04

Šaljem vam mnogo poljubaca, a kroz nekoliko dana ide i new inn i nove recenzije. ❤

