Essence tečni ruževi za usne, recenzija

Essence proizvode svakako da volim, a ovi slatki tečni ruževi su mi se prosto zavukli pod kožu. ❤ Radi se o dvije nijanse tećnih ruževa koje su me osvojile, a ukoliko vas zanima recenzija i zašto ću kupiti i ostale nijanse, nastavite čitati. 🙂

2016-09-16 11.46.46.jpg

Moram napomenuti da trenutno nisam u mogućnosti pronaći nazive nijansi, što smatram propustom, ali kako ova kolekcija ima samo šest nijansi, lako ćete se snaći. 🙂 Evo šta kaže Essence:

“2u1 inovativna formula tečnog ruža objedinjuje najbolja svojstva dva profesionalna proizvoda za usne, kombinujući pokrivanje ruža sa blistavošću sjaja. pakovanje takođe ističe njegove dvojne karakteristike: cool izgled ruža za usne, ali sa praktičnim aplikatorom sjaja. apsolutno fenomenalno!”

2016-09-16 11.49.09.jpg

Struktura ovog ruža je jednaka kod obje nijanse – lagana, pigmentirana, ostavlja “glossy” završetak i nije težak na usnama. Kako volim mat završetke, ovo mi je divna promjena u danima poput ovih jesenskih, kada su mi usne dosta suhe i trebaju nešto da ih nahrani. Ne isušuju usne, već ih hidratizuju i to mi se jako dopada. Potrebna su vam dva sloja da dobijete lijepe nijanse i pravilno oblikovane i ispod vam nije potrebna olovka za usne. Je. 🙂 Aplikator je spužvast, može se desiti da i pređete sa njim malo preko usana, ali se lako popravlja.

2016-09-16 11.49.39.jpg

Prva nijansa je prava kremasta, kako bih je ja nazvala. 🙂 Daje neku kremastu, smeđu boju koja je idealna u svim kombinacijama. Druga je, ipak, ona roza nijansa koja na usnama, barem mojim, dolazi zaista do izražaja, što ćete i vidjeti na slikama. Idealna ukoliko ujutru istaknete hladnijim tonovima oči, te ostavite ovu hladnu rozu za usne. Lagano i efektno. 🙂 Nakon nekoliko sati, nestaju sa usana, poljupce, hranu i piće neće preživjeti, ali ja svakako volim svako dva – tri sata popraviti ruž.

2016-09-16-11-46-46

Evo i kako izgledaju na usnama, a uzmite u obzir da su moje usne prirodno pigmentirane, u nekoj crveno – rozoj nijansi:

2016-10-13-09-38-43

2016-09-06-10-16-34

Ja ih lako kombinujem i sa mat olovkama za usne i sa svim vrstama ruževa jer su vrlo prilagodljivi, što im je dodatni plus od mene. ❤ Essence.

