Night Out Makeup Tutorial (video)

Zdravo, dragi moji! 🙂 Za ovaj vikend sam vam spremila Night Out Makeup, tačnije video tutorial i čuvam fige da će vam se dopasti. 🙂 Radi se o zelenim nijansama na očima, koje će lijepo istaći smeđe i zelene oči, uz dodatak linije tuša i vještačkih trepavica. Sve sam to kombinirala sa tamnim usnama, u smeđo-bordoj nijansi. Vrlo jednostavno i efektno. 🙂

jhk

fdrzhDa, tu je bo moj mali pomoćnik, moj Muši koji bi da bude ispred kamera, da spava i da zijeva. Sreća jer je sladak pa mu niko ne može odliti. 🙂 Naše zgode i nezgode, sa makeup tutorialom, pogledajte ne linku: https://www.youtube.com/watch?v=7y9n8pghN-E&feature=youtu.be .

Svakako ostavite svoje mišljenje i uzmite u obzir da je ovo moj treći, amaterski video. 🙂 Šaljem vam mnogo poljubaca! 🙂

 

 

 

